آفتاب
همزمان سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) صادر شد

بیانیه کارکنان ستاد بسیج در تجدید میثاق با امام خمینی(ره)

بیانیه کارکنان ستاد بسیج در تجدید میثاق با امام خمینی(ره)

کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین در تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین در تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه

انا لله و انا الیه راجعون

بیست و پنج سال از آن مصیبت عظمی که دست تقدیر بر سرنوشت امت ما رقم زد می‌گذرد. آنچه در طول این سالیان فراق در برابر امت ما قرار گرفت توطئه‌های نهان و آشکار از طرف دوستان نااهل و دشمنان قسم‌خورده و تحریف مواضع آن عبد صالح خدا و ایجاد موانعی در مقابل انقلاب اوست. تا این مسیر الهی را به شکست منتهی نمایند و عصر خمینی را پایان یافته تلقی کنند.

اما آنچه اتفاق افتاد، مردم و امت حزب‌اللهی و فرزندان انقلابی امام روح‌الله در این سال‌های دوری از مراد خویش نشان دادند و نصرت الهی به یاری انقلاب آمد نه گرد یأس بر چهره‌ها نشسته و نه آمریکای جهانخوار در طرح نفوذ در بدنه انقلاب به توفیقی دست یافته نه امت وفادار امام گوش به یأس‌آفرینی‌های بوق‌های دشمن سپرده است و نه ذره‌ای از سنگر حمایت اسلام و نظام ولایت عقب نشسته است.

امام بنیانگذار و قافله‌سالار رهایی مردم از چنگ دژخیمان گرچه چهره در نقاب خاک کشید و ما فرزندان خود را به داغ یتیمی مبتلا ساخت اما بنیان انقلابش و شالوده نهضتش را در قلوب همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان و مردم ولایی حک نموده است. که قاطعانه می‌گوییم هرگز سیل توطئه‌ها و موج فتنه‌ها و طوفان دشمن پیکره پولادین امت را هرگز نخواهد توانست که بلرزاند.

آن جان از تن امت جدا شد ولی روح ولایت فقیه این تن و این انقلاب را همچنان در مسیر شاداب نگاه خواهد داشت و امروز خلف صالح آن مقتدای بزرگ مسلمانان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ترسیم کننده راه و سمت وجهت حرکت انقلابی ماست و کلامش خمینی گونه و وجودش در افق رهبری امام همچون خورشیدی فروزان می‌تابد.

ما گرچه داغدارانه و بی شکیب در بیست پنجمین سال غروب آن خورشید بی غروب اشک‌ها بر دیده‌هامان جاری است و دردمندانه این سوگ عظمی را تحمل می‌کنیم اما در کنار بیت شریف آن یگانه تاریخ بر این باوریم:

1- حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان در تداوم راه و استمرار خط خمینی کبیر توسط فرزندان انقلابی و در صحنه او محقق خواهد شد.

2- رضایتمندی امام راحل عظیم‌الشأن از امت اسلامی با وفاداری به آرمان‌های والای امام با وحدت کلمه و با اطاعت از رهبری‌های داهیانه امام امت حضرت امام خامنه‌ای محقق خواهد شد.

3- ما معتقدیم همچنان که امام از دوردست‌های زمین و زمانه به نجات اسلام آمد و زنجیر اسارت از پای ایران و ایرانی در بند گشود امروز هم همه ما و خصوصاً دولت مردان ما با تأسی به راه امام و تبعیت از مقتدای خود امام خامنه‌ای هرگز نگذارند ماده‌پرستان و زورگویان عالم در رأس آنان آمریکای جهانخوار، شرف، عزت انسانی و ارزش‌های معنوی و الهی این امت و انقلاب را به بهانه‌های واهی پایمال نمایند.

4- ما در آستانه 14 خرداد سالروز لحظه‌های سهمگین فراق امام فریاد می‌زنیم که بنا به گواهی تاریخ امام نورانی ما قریب به یک قرن یکبار هم در مقابل احدی جز خدا خم نشد. مردی که حرکت دست‌های مبارکش صف از هم گسیخته امت اسلامی را بهم پیوند زد و نامش لرزه بر اندام جهانخواران افکند و پوزه آمریکای مغرور را به خاک مالید. امروز هم با ادامه راه او هرگز اجازه نخواهیم داد که در مذاکرات هسته‌ای دستگاه دیپلماسی ذره‌ای از مصالح و منافع ملی عقب‌نشینی کرده و هرگونه توافقی را به شرط حفظ عزت ملی و اسلامی خواهیم پذیرفت.

5- ما در آستانه رحلت امام با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌نمائیم و به دشمنان اسلام و قران و ایران اسلامی خصوصاً صهیونیسم بین‌الملل به رهبری آمریکا و ازنابش اعلام می‌کنیم تا نثار جان خویش از انقلاب اسلامی و رهبری آن دفاع خواهیم کرد و از دشمنی دشمنان ذره‌ای خوف نداریم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.»

انتهای پیام

کد N306618

وبگردی