آفتاب
همگام با انتخابات ریاست جمهوری سوریه/

پیام روشن استقبال گسترده سوریهای مقیم خارج/ ایجاد ترافیک شدید در ورودی های شهر بیروت

پیام روشن استقبال گسترده سوریهای مقیم خارج/ ایجاد ترافیک شدید در ورودی های شهر بیروت

شبکه های عربی با پخش مستقیم جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه در بیروت، تهران و اسلام آباد از حضور پرشور مردم در این رقابت سیاسی که پیام روشن ملت سوریه به دشمنان خارجی محسوب می شود، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات ریاست جمهوری سوریه از ساعتی پیش در کشورهای خارجی آغاز شده و  سوریهای مقیم خارج تاکنون استقبال گسترده ای از آن داشته اند.

شبکه المنار و  المیادین نیز با پخش مستقیم تصاویری از مشارکت سوریهای مقیم لبنان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، پخش برنامه های عادی خود را قطع کردند.

شبکه المنار در ادامه این گزارش اعلام کرد: تلاش سوریهای مقیم لبنان برای رساندن خود به بیروت و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری باعث ایجاد ترافیک شدید در ورودیهای شهر بیروت شده است.

همچنین خبرهایی درباره احتمال تمدید زمان اخذ رای از سوریهای مقیم لبنان در بیروت، به علت استقبال گسترده مردم شنیده می شود.

"علی عبدالکریم" سفیر سوریه در بیروت نیز در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرد: به علت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، مدت زمان اخذ رای قطعا چند ساعت دیگر تمدید خواهد شد.

خبرهای رسیده از لبنان همچنین حاکی از آن است سوریهای مقیم لبنان از شهرهای ساحلی صیدا  و صور، مناطق شمالی لبنان، القلمون، البترون و الکوره در حال حرکت به بیروت برای مشارکت در انتخابات هستند.

شبکه المیادین نیز با پخش تصاویری از سفارت سوریه در تهران از مشارکت گسترده سوریهای مقیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر داد.

خبرنگار شبکه المنار در امان (پایتخت اردن) نیز از استقبال گسترده سوریهای مقیم اردن از انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل صف در حوزه اخذ رای خبر داد.

سوریهای مقیم کشورهای خارجی مشارکت گسترده خود را در انتخابات به منزله پاسخ روشنی به دشمنان خارجی نظام سوریه اعلام کرده اند.


تلاش سوریهای مقیم لبنان برای رساندن خود به حوزه اخذ رای در بیروت

کد N306369

وبگردی