آفتاب
رئیس بخش علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه پیام نور:

رشته تربیت بدنی جایگاه خود را در دانشگاه‌ها باز یافته است

رشته تربیت بدنی جایگاه خود را در دانشگاه‌ها باز یافته است

رئیس بخش علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه پیام نور گفت: تلاش مسئولان دانشگاه پیام نور جهت بستر سازی مناسب ورزش در دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، دکتر لقمان کشاورز در اولین همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور از تلاش مسئولان دانشگاه جهت بسترسازی مناسب ورزش در دانشگاه پیام نور خبر داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور می‌تواند بازوی رشته تربیت بدنی باشد، افزود: طبق برنامه‎ریزی انجام شده، هدف ما در بخش علوم تربیتی این است که سطح مقالات تخصصی را بالاببریم و همچنین کتابخانه‌هایی که مربوط به رشته تربیت بدنی بوده را کاملاً تجهیز و اعتبارات لازم را جذب کنیم.

کشاورز افزود: خوشبختانه از زمان مدیریت دکتر فراهانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور با توجه به آیین نامه‌های ابلاغ شده بستر مناسب را برای بالا بردن سطح مشارکت همکاران عضو هیات علمی دانشگاه را ایجاد کرده و باید از فرصت بدست آمده ‌نهایت استفاده را برد.

وی اضافه کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم رشته تربیت بدنی جایگاه خود را در دانشگاه‌ها باز یافته و به عنوان یک بازوی توانمند در بخش علمی حرف زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام

کد N304296

وبگردی