آفتاب

مدیر شبکه ماهواره ای عراقی آسیا:اجلاس تهران موجب تقویت همکاری رسانه ای کشورهای اسلامی می شود

مدیر شبکه ماهواره ای عراقی آسیا:اجلاس تهران موجب تقویت همکاری رسانه ای کشورهای اسلامی می شود

تهران- ایرنا- ˈانتفاض قنبرˈ مدیر شبکه ماهواره ای عراقی ˈآسیاˈ هفتمین اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون های اسلامی در تهران را در تقویت همکاری رسانه های اسلامی موثر دانست.

انتفاض قنبر امروز (دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تشکیل کمیته سیاستگذاری و هماهنگی میان شبکه های تلویزیونی کشورهای اسلامی برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی، از دستاوردهای اجلاس تهران است و اعضای اتحادیه باید با جدیت به آن عمل کنند.

مدیر شبکه خبری آسیا با اشاره به تبلیغات گروه های تکفیری و ارائه چهره خشن از اسلام به جهان گفت: روشنگری در باب فتنه مذهبی به کج فهمی ها از اسلام حقیقی پایان می دهد.

وی اختلاف افکنی میان مسلمانان را سیاست و توطئه غرب دانست و گفت: اسلام دین تسامح و رحمت است نه قتل،کشتار و آدم ربایی .

انتفاض قنبر همچنین عامل جهالت را در گسترش درگیری های منطقه موثر ارزیابی کرد و افزود: همین امر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و معرفی اسلام واقعی را از طریق اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی برجسته می کند.

این مقام عراقی با اشاره به پدیده اسلام هراسی، آن را ناشی از سوء استفاده رسانه های خبری غرب از اشتباهات برخی افراد، توطئه های دشمنان اسلام و نوعی جنگ روانی دانست.

وی تاکید کرد که اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با تولیدات خود باید حقیقت اسلام را که دین تسامح و نه خشونت است، به جهانیان نشان دهد.

وی با ابراز خشنودی از تاسیس بازار فیلم اسلامی در حاشیه اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: این بازار در تولید محصولات فرهنگی اسلامی باید با دیگر بازارهای بین المللی رقابت داشته باشد تا از نظر کمی وکیفی از سطح بالایی برخوردار باشد.

هفتمین اجلاس مجمع رادیو تلویزیون های اسلامی از 4 تا 6 خرداد در تهران به کار خود ادامه می دهد.

رسانام** 1453 **2017
کد N303726

وبگردی