آفتاب

عضو بنیاد باران: بنیاد باران اتاق فکر اصلاح‌طلبان است

عضو بنیاد باران: بنیاد باران اتاق فکر اصلاح‌طلبان است

فارس نوشت:

عضو بنیاد باران با بیان اینکه بنیاد باران اتاق فکر اصلاح‌طلبان است، گفت: همانطور که برنامه جریان اصلاحات برای مجلس هشتم را «ما» ارائه دادیم، در آینده هم در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

حسن رسولی عضو بنیاد باران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به توسعه فعالیت‌های بنیاد باران اظهار داشت: در این زمینه تاسیس مرکز آموزش عالی و نشریه تخصصی از سوی این بنیاد در دستور کار قرار دارد چراکه بنیاد باران یک نهاد مدنی، غیردولتی و غیرسیاسی است.

رسولی با بیان اینکه اعضا خارج از بنیاد می‌توانند فعالیت سیاسی داشته باشند و این امر منافاتی با عضویت در بنیاد ندارد تصریح کرد: نهاد مدنیِ باران، حزب نیست از این رو کسی حق فعالیت سیاسی به معنای بیانیه دادن و ارائه لیست انتخاباتی که در چارچوب فعالیت احزاب تعریف می‌شود را ندارد.

بنیاد باران اتاق فکر اصلاح‌طلبان است

عضو بنیاد باران با بیان اینکه این نوع فعالیت سیاسی بر مبنای اساسنامه بنیاد ممنوع است در عین حال یادآور شد: بنیاد باران به عنوان اتاق فکر جریان اصلاح‌طلبی در انتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری سال ۸۸ به تدوین برنامه اصلاح‌طلبان اقدام کرد.

استاندار استان خراسان در دولت اصلاحات افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی مختلفی برای انتخابات برنامه دارد اما همانطور که برنامه جریان اصلاحات را برای مجلس هشتم، «ما» ارائه دادیم، در آینده هم در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

رسولی در پایان تاکید کرد: اگر فعالان جبهه دوم خرداد تمایل داشته باشند می‌توانند از خروجی این اتاق فکر استفاده کنند.

 

45503

کد N303685

وبگردی