آفتاب
قوامی، نماینده مجلس ششم مطرح کرد:

کارچاق کنی برخی نمایندگان مجلس

کارچاق کنی برخی نمایندگان مجلس

از دوره هفتم به بعد اساسا جایگاه نمایندگان مجلس تغییر کرد، یعنی نماینده خود را موظف به دفاع از حقوق اساسی مردم نمی داند و نمایندگان بیشتر «کارچاق کن» شده اند که مثلا بیایند فلان شخص را استاندار یا فرماندار و غیره کنند.

نماینده دوره ششم قزوین درمجلس  گفت: من فکر می کنم از دوره هفتم به بعد اساسا جایگاه نمایندگان مجلس تغییر کرد، یعنی نماینده خود را موظف به دفاع از حقوق اساسی مردم نمی داند و نمایندگان بیشتر «کارچاق کن» شده اند که مثلا بیایند فلان شخص را استاندار یا فرماندار و غیره کنند.

به گزارش ایلنا؛ سید ناصر قوامی افزود: به معنای دقیق تر دخالت آشکار در قوه مجریه با استفاده از قدرت نمایندگی مجلس  و می بینید امروز نمایندگان ما غیر از این کاری ندارند. وزیر را استیضاح می کنند که چرا مدیران را عوض کرده است.

وی ادامه داد: خوب این مدیری که آمده است می خواهد شاخصه های اداره خود را با استفاده مدیر همفکر بالا ببرد و امروز شما در همین قزوین می بینید، نماینده ای علنا مدیر کل آموزش و پرورش را تهدید می کنند که اگر مدیران را عوض کنید وزیر آموزش و پرورش را استیضاح خواهیم کرد.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: وظیفه اینها این است که اگر مدیرکلی در استانی 4 سال ماند ولی شاخصه های آموزش و پرورش را بالا نبرد در مجلس اعلام کنند که آقای وزیر مدیر تو در این استان ها این طور شاخص ها را کاهش داده و خوب عمل نکرده؛ نه اینکه یک مدیر که چند ماه بر سر کار آمده را تهدید کنیم.

کد N303566

وبگردی