آفتاب

سرخیو آگرو: تیم ملی ایران فوتبال هیجان انگیزی بازی می‌کند/ هیچ مسابقه آسانی در جام جهانی وجود ندارد

سرخیو آگرو: تیم ملی ایران فوتبال هیجان انگیزی بازی می‌کند/ هیچ مسابقه آسانی در جام جهانی وجود ندارد

مهاجم 25 ساله تیم ملی آرژانتین می گوید: «مردم می گویند گروه ما آسان است اما هیچ بازی آسانی در جام جهانی وجود ندارد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخیو آگرو مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی با وجود مصدومیت های پی در پی در فصل جاری 28 گل را برای تیمش به ثمر رساند و از عوامل اصلی قهرمانی آبی‌های شهر منچستر در لیگ برتر انگلستان بود. او حالا به مرز آمادگی رسیده و می خواهد در جام جهانی 2014 همراه با لیونل مسی چهارمین قهرمانی «آلبی سلسته» را در خاک برزیل جشن بگیرد. او در این مورد می گوید: «بله، در حال حاضر به مرز آمادگی رسیده ام. من مشتاق بودم که به منچستر سیتی برای رسیدن به دومین قهرمانی در لیگ برتر کمک کنم و حالا منتظر جام جهانی هستم. این فرصت خوبی است تا در بزرگترین تورنمنت فوتبالی در برزیل بازی کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا آرژانتین توانایی رسیدن به قهرمانی در جام جهانی 2014 را دارد، گفت: «بله، چرا که نه. ما لیونل مسی را داریم، بهترین فوتبالیست روی کره زمین در تیم ماست. او به ما کمک کرد که در سخت ترین منطقه  صدرنشین مرحله مقدماتی شویم. ما خط حمله عالی داریم، جایی که لاوتزی و من تلاش می کنیم تا گل های زیادی به ثمر برسانیم. همچنین خط میانی شگفت انگیزی داریم که از ما حمایت می کنند. آرژانتین توانایی و استعداد این را دارد که هر تیمی را شکست دهد.»

در حالیکه اکثر کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند که تیم ملی آرژانتین برای صعود از گروه F جام جهانی کار دشواری پیش رو ندارد، آگرو می گوید به هیچ عنوان نباید نیجریه، بوسنی و ایران را دست کم گرفت: «مردم می گویند گروه آسانی است. اما چگونه؟ هیچ بازی آسانی در جام جهانی وجود ندارد.»

داماد سابق مارادونا در مورد حریفان آرژانتین در جام جهانی می گوید: «ما بوسنی، ایران و نیجریه را در گروه خود داریم. نیجریه قهرمان آفریقا است و ایران فوتبال هیجان انگیزی بازی می کند. بوسنی و هرزگوین برای اولین بار به جام جهانی صعود کرده اما تاریخچه خوبی دارد. به هیچ عنوان آسان نخواهد بود.»

252 43

 

کد N301855

وبگردی