آفتاب
رضا ایران منش در گفتگو با ایلنا:

امکانات موجود قمصر متناسب با این شهر توریستی نیست

امکانات موجود قمصر متناسب با این شهر توریستی نیست

در شهری که بوی عطر گل محمدی آن انسان را شاداب می‌کند و در جهان برند گلاب را دارد، چرا تاکنون نسبت به احداث فضا و اماکن عمومی در خور شان این شهر توریستی و گردشگری کشورمان اقدامی نشده است؟

رضا ایران منش گفت: با توجه به طبیعت بکر و پیشینه‌ای که شهر قمصر از نظر جغرافیایی، جایگاه اقتصادی و اجتماعی در جهان دارد، فضای اماکن عمومی موجود به هیچ وجه متناسب با این شهر توریستی و گردشگری نیست.

این بازیگر سینما در حاشیه برگزاری یازدهمین جشن گل و گلاب قمصر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان این مطلب افزود: چون اولین باری است که به شهر قمصر آمده‌ام، برایم جای سوال بود که چرا امکانات شهری که گردشگرانش ۶ برابر ساکنین این شهر است و برند گل محمدی را در جهان دارد، متناسب با شرایط نیست؟

ایران منش حضور انبوه گردشگران و مسافران در یازدهمین جشن گل و گلاب این شهر را در دنیا بی‌نظیر دانست و گفت: تاکنون چنین جمعیت انبوهی از گردشگران و مسافران را مثل یازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصر را مشاهده نکرده‌ام. این حضور به قدری بود که نیمی از جمعیت به دلیل عدم گنجایش مکان جشنواره پشت فنس سرپا تجمع و یا شهر قمصر را ترک کردند که از این بابت متاسف شدم.

وی یادآوری کرد: همانطور که فرش ایران در جهان برند محسوب می‌شود و کیفیت سرمایه‌گذاری‌های کلان در این بخش را افزایش داده، قطعا باید برای گلاب قمصر که به ثبت رسیده جهت توسعه زیر ساخت گردشگری در این شهر سرمایه گذاری بیشتری شود.

کد N301710

وبگردی