آفتاب
غضنفرآبادی در گفتگو با مهر:

اظهار رضایت رهبر انقلاب از تهیه طرح افزایش جمعیت در مجلس

اظهار رضایت رهبر انقلاب از تهیه طرح افزایش جمعیت در مجلس

نماینده مردم بم با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان بر پیگیری سیاست های ابلاغی جمعیت تاکید کردند گفت: ایشان فرمودند در مجلس طرحی برای افزایش باروری تهیه شده که خیلی خوب است.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، بااشاره به دیدار امروز نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اسلامی گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری ضمن تاکید براینکه آنچه در دست من و شماست امانت است فرمودندکه ادای امانت امری واجب است و در پیشگاه خداوند ما مسئول هستیم.

نماینده مردم بم در مجلس ادامه داد: تاکید رهبری این بود که بدون مبارزه نمی توانیم به پیروزی برسیم البته این معنایش جنگ طلبی نیست؛ در برابر دزدان دریای باید انسان مجهز باشد زیرا در غیر این صورت هم شکست می خورد و هم اموال خود را از دست می دهد، یا کشته می شود و یا اگر زنده بماند زندگی خفت باری خواهد داشت.

غضنفرآبادی افزود: رهبری فرمودند این مبارزه تمام شدنی نیست چون شیطان همیشه هست، اگر خودمان را تجهیز کنیم قابل تغییر است، اگر جوامع بتوانند از زیر بختک استکبار بیرون بیاییند شرایط عوض می شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در این دیدار به شعار امسال یعنی« اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی» نیز اشاره کردند گفت: ایشان فرمودند منظور من فقط دولت نبود، از مجلس خبرهای خوبی شنیدم اما این کافی نیست.

نماینده مردم بم با بیان اینکه رهبر انقلاب بر اجرای سیاست های ابلاغی جمعیت نیز تاکید کردند گفت: ایشان فرمودند در مجلس طرحی برای افزایش باروری تهیه شده که خیلی خوب است.

کد N301588

وبگردی