آفتاب

علم الهدی:دانشجویان بسیجی باید به دانشگاهیان بصیرت دهند

علم الهدی:دانشجویان بسیجی باید به دانشگاهیان بصیرت دهند

امام جمعه مشهد گفت:رشد سیاسی که دانشگاهیان ما دارند، در هیچ جای دنیا وجود ندارد و بصیرت و بینشی که در این قشر وجود دارد در دنیا بی نظیر است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویانن ایران (ایسنا)، آیت الله سید احمدعلم الهدی در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، با بیان این‌که افراد ضد ارزشی در دانشگاه ها حرف خود را صریح نمی گویند، بلکه حرف‌های خود را با روش عملیات روانی بیان می‌کنند، افزود: در مقطع حساس کنونی شما دانشجویان که از قشرنخبه جامعه هستید، روزنه امید جامعه محسوب می شوید چون دیدگاه جریان هایی که در مسیر انقلاب جلو آمده‌اند، اگرچه ۶۰-۵۰ سال تجربه دارند و تجربه حضور در زمان رژیم طاغوت، پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس را دارند، اما با نسل رویش های کشور هم افق نیستند.

وی افزود: رشد سیاسی که دانشگاهیان ما دارند، در هیچ جای دنیا وجود ندارد و بصیرت و بینشی که در این قشر وجود دارد در دنیا بی نظیر است.

علم الهدی با بیان این که در گذشته برخی استادان وابسته و طرفدار غرب، مستقیم حرفشان را بیان می کردند، گفت:اکنون مشکل این است که این افراد به صورت مستقیم برای تلقین اندیشه های خود ورود پیدا نمی‌کنند.

وی افزود:متاسفانه اکنون افراد ضد ارزشی حرفشان را صریح نمی گویند، بلکه حرف های خود را با عملیات روانی بیان می کنند و در گام اول مبانی دینی و ارزشی را سرکوب می کنند و با دست انداختن و تمسخر، فرد مقابل را خشن و بی سواد می‌خوانند.

وی گفت:دانشجویان بسیجی باید به دانشگاهیان بصیرت دهند و دیگران را مطلع کنند که آنها متوجه انجام عملیات روانی شوند.

امام جمعه مشهد افزود: اگر همان ابتدا فردی را که عملیات روانی انجام می دهد افشا کنید، تا ۶۰ درصد او را خلع سلاح کرده‌اید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شرایط خاصی دارد و هیچ دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جامع نیست، گفت: این امتیاز دانشگاه آزاد مشهد است که در آن اندیشه های مختلف و متعدد وجود دارد و دانشجویان واستادان تضارب آرا دارند.

وی گفت: بسیج دانشکده علوم پایه با ارتباطی که با دیگر دانشکده ها و رشته ها دارد، می تواند نقش محوری ایفا کند.

وی درپاسخ به اعتراض یکی از دانشجویان مبنی بر حضور برخی افراد خاص در دانشگاه گفت: ما باید مالیات مردم سالاری دینی را بدهیم و نظام ما و جامعه ما میدان مسابقه است و این گونه نیست که ما همیشه پیروز باشیم.

علم الهدی به دنبال ابراز نگرانی یک دانشجوی بسیجی از تهاجم فرهنگی دشمن گفت: این تهاجم دشمن مانند یک حمله نظامی است که ۱۰۰ هزار نفر به ۱۰۰ نفر حمله کرده اند، دنیا با تمام امکانات بر سر ما ریخته است و با یک ناتوی فرهنگی که بسیاری از کشورهای دنیا در آن عضویت دارند، از طریق فضای مجازی، هنری و … به ما حمله کرده اند.

در این دیدار دانشجویان و استادان بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد درباره مسائل و فضای فرهنگی و سیاسی دانشگاه به اظهار نظر پرداختند.

انتهای پیام

کد N301508

وبگردی