آفتاب

تیراندازی در بروکسل صهیونیستها را به هراس انداخت

تیراندازی در بروکسل صهیونیستها را به هراس انداخت

وقوع تیراندازی در موزه ای در شهر بروکسل و کشته شدن دو صهیونیست در آن موجب شده تا مقامات بلند پایه تل آویو درباره آن و همچنین گسترش روحیات ضدصهیونیستی هشدار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از رویترز، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه ضمن بیان نگرانی خود از افزایش احساسات و تفکرات ضد یهودی و اسرائیلی در اروپا گفت : حمله در موزه یهودیان اوکراین که سه کشته و یک زخمی برجا گذاشت نتیجه افزایش روحیات ضد یهودی و ضد اسرائیلی در اروپاست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت : این حمله نتیجه افزایش حملات و انتقادات علیه یهودیان و اسرائیل است.

به اعتقاد نتانیاهو، در کشورهای غربی درباره رژیم صهیونیستی تبلیغات سنگینی وجود دارد و همین امر موجب شده تا مردم این قاره تفکر چندان مثبتی درباره آن نداشته باشند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی این ادعا را بیان می کند که رابطه رژیم صهیونیستی با کشورهای اروپایی در عالی ترین سطح خود قرار دارد.

روز گذشته در موزه یهودیان شهر بروکسل یک تیراندازی رخ داد که در نتیجه آن سه نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد. دو نفر از این کشته شدگان را یک زوج اسرائیلی تشکیل می دادند.

پس از این حمله تدابیر امنیتی ویژه‌ای در اطراف مراکز یهودیان به اجرا گذاشته شد و دولت بلژیک اعلام کرد که این حمله با نیت "یهودی‌ ستیزی" صورت گرفته است.

پلیس بلژیک  در حال بازجویی از یک مظنون است که دقایقی بعد از این حمله بازداشت شده است. نیروهای پلیس بلژیک همچنین در حال جستجو برای یافتن نفر دومی هستند که مظنون به همکاری در این حمله است.

پلیس می‌گوید مظنون اول کسی است که لحظاتی پس از حمله به موزه با خودرو آنجا را ترک کرده، اما مظنون دوم پس از حمله با پای پیاده از موزه بیرون آمده و اکنون پلیس مشغول شناسایی او از طریق تصاویر ضبط شده در دوربین های مداربسته موزه است.

کد N301437

وبگردی