آفتاب

دعوت بیش از 1300 نفر از مسئولان، علما و نخبگان قرآنی برای مسابقات قرآن

دعوت بیش از 1300 نفر از مسئولان، علما و نخبگان قرآنی برای مسابقات قرآن

مسئول کمیته مدعوین سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: در این دوره از مسابقات با دعوت گسترده از مسئولان، علما و جامعه قرآنی شاهد رونق کمی و کیفی حضور مدعوین و میهمانان خواهیم بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمید عسکری سوادجانی با اشاره به برگزاری سی ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی حضور حداکثری مسئولین کشوری و لشکری، جامعه قرآنی و آحاد مردم قرآن دوست و قرآن پژوه، کمیته مدعوین با بکارگیری تمام توان خود در این دوره از مسابقات حضور یافته و با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه حضور هر چه بیشتر جامعه هدف را فراهم نموده است.

وی با توجه به تقسیم فعالیت بین کارگروه‌های مختلف افزود: در این کمیته شش کارگروه مسئولین، کارگروه هماهنگی، ایثارگران، نخبگان فرهنگی و قرآنی و گروه مستقل خواهران حضور دارند که برای مدیریت هر کارگروه، فردی با تجربه و علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی منصوب شده است.

مدیر کل موسسات خیریه و امور اجتماعی افزود: اقدامات عملی این کمیته قبل از برگزاری مسابقات و از اردیبهشت ماه آغاز و در این راستا بیش از 1300 کارت دعوت برای مسئولین کشوری و لشگری، خبرگان رهبری، شورای نگهبان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ائمه جمعه و جماعات، نخبگان قرآن و ... ارسال شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته مدعوین گفت: اقدامات پیش از برگزاری این کمیته در 9 گام اساسی بوده است که مهمترین آنها، جلسات مستمر با کارگروه‌ها، تعامل سازنده با سایر کمیته‌ها، هماهنگی با استان‌های همجوار، ارسال و پیگیری دعوتنامه‌های رسمی، پیش‌بینی جانمایی مدعوین و برگزاری جلسات مستمر با موسسات و جوامع قرآنی بوده است.

عسگری با بیان اینکه این کمیته در حین برگزاری مسابقات و پس از مسابقات نیز فعال خواهد بود گفت: در زمان برگزاری مسابقات این کمیته با سامان دهی مدعوین جهت شرکت در همایش‌ها و جلسات آموزشی و توجیهی نقش موثری خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N300991

وبگردی