آفتاب
رحمان احمدی:

مهاجمان حریفان ایران در جام جهانی را می‌شناسم/ روز به روز آماده‌تر می‌شویم

مهاجمان حریفان ایران در جام جهانی را می‌شناسم/ روز به روز آماده‌تر می‌شویم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه مهاجمان حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی را می‌شناسد، گفت: بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما هر چقدر سخت باشد، باز هم فوتبال خوب ایرانی را به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان احمدی در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران در کشور اتریش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتم. روند آمادگی تیم ملی خوب بوده و انجام کارهای تاکتیکی شرایط تیم را بهتر می‌کند تا به آمادگی 100 در صد جسمانی برسیم.

وی در ادامه درباره بازی دوستانه برابر بلاروس تاکید کرد: دیدار برابر بلاروس، بازی بدی نبود. بازی فیزیکی و سنگینی بود که برگزار شد. معتقدم بازی‌های تدارکاتی که پیش رو داریم، باعث می‌شود بازیکنان خوب بازی کنند و برای رقابتهای جام جهانی آماده شوند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد، در مورد دیدار مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی افزود: اولین دیدار برابر نیجریه است و این تیم، تیم بدی نیست. بستگی دارد که بازی‌های جام جهانی را سخت بگیریم یا آسان. اگر سخت بگیریم بی‌شک به ما سخت خواهد گذشت.

احمدی با بیان اینکه بازی‌های آرژانتین را هم دیده و تمامی مهاجمان این تیم را می‌شناسد اما هنوز فیلمی از تیم بوسنی ندیده‌، یادآور شد: بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما هر چقدر سخت باشد، باز هم فوتبال خوب ایرانی را به نمایش می‌گذاریم.

وی درباره تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها هم گفت: تمرین‌های اختصاصی خوبی را انجام داده‌ایم و فکر می‌کنم تا زمان مسابقات پیش‌رو، آماده‌تر نیز شویم. اردوی آفریقای جنوبی بسیار مطلوب بود و تمرینات بدنسازی خوبی را پیگیری کردیم و فکر می‌کنم این روند، به سیستم تیم کمک بسزایی می‌کند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پایان از مردم و رسانه ها خواست تا همچون گذشته از تیم ملی حمایت کنند و حمایت‌های‌شان ادامه دار باشد.

 


 

کد N299785

وبگردی