آفتاب
پیرموذن:

گزارش آمانو موجب افزایش قدرت چانه‌زنی کشور می‌شود

گزارش آمانو موجب افزایش قدرت چانه‌زنی کشور می‌شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس شواری اسلامی با اشاره به گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای گفت: امروز روز مبارکی در جهت تحقق حماسه اقتصادی با اتکا به دیپلماسی خارجی و حماسه سیاسی است و بنده گزارش آمانو را به فال نیک می‌گیرم.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: گزارش اخیر دبیرکل سازمان انرژی اتمی، حقانیت و حرکت جمهوری اسلامی که به برکت ذکاوت رهبری،‌ کیاست رییس جمهور و کفایت وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای رقم خورد، مورد تایید همه رسانه‌های غربی به جز رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس، افراط‌گرایان رژیم صهیونیستی و منافقان شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ قدرت و ملتی نمی‌تواند در برابر تعامل عزت‌خواه و سازنده ایران با عالم که برگرفته دیپلماسی نرمش قهرمانانه و مطالبه عمومی است، این حقانیت را از دل‌های جهانیان بزداید. این گزارش را به فال نیک گرفته و باور دارم با تدابیر رهبری، حمایت‌های مردم و تغییر نگاه جهانی نسبت به ایران که به لطف اصلاح رویه دولت یازدهم اتفاق افتاد، قدرت چانه‌زنی ایران در مجامع بین‌المللی را افزایش داد.

وی ابراز امیدواری کرد با انسجام داخلی تا قبل از پایان تیرماه که تاریخ اتمام دوره مسوولیت کاترین اشتون در مذاکرات هسته‌ای است، ایران و 1+5 بتوانند به توافق نهایی برسند.

پیرموذن بر عزم روسای جمهوری ایران و آمریکا و تلاش برای رسیدن به تفاهم نهایی تا پایان تیرماه تاکید کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم این گزارش بهبود تاثیرگذاری در وضعیت پرونده هسته‌ای ایران و رفع تحریم‌ها به وجود آورد و آثار مثبت این گزارش به زودی عاید ایران، منطقه و جهان شود.

پیرموذن یادآور شد: مشکل ایران‌هراسی دولت احمدی‌نژاد و فرار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی که به لطف اقدامات این دولت اتفاق افتاد، اکنون به اعتماد جهانی نسبت به ایران و تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ایران مبدل شده است.

انتهای پیام

کد N299512

وبگردی