آفتاب

نماینده ساوه و زرندیه: سوم خرداد تجلی غرور ملی است

نماینده ساوه و زرندیه: سوم خرداد تجلی غرور ملی است

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: سوم خرداد تجلی غرور ملی و حماسه‌ای عبرت آموز برای دشمنان است.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی افزود: عملیات بیت‌المقدس که یکی از پرافتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس بود و منجر به آزادسازی خرمشهر شد تنها با اتکال به خداوند متعال، ایمان رزمندگان اسلام و عشق به خمینی کبیر(ره) به ثمر نشست.

وی تصریح کرد: این عملیات غرورآفرین توانست با برهم زدن بدیهی‌ترین معادلات نظامی کلاسیک جهان، دشمن را تا بن دندان مسلح را در این سرزمین مأیوس و مستأصل کند.

وی اضافه کرد: نصرت الهی، ایستادگی مخلصانه رزمندگان و ایثارگران در سایه وحدت و همدلی و ایمان به ولی فقیه، شکستی عظیم را بر متجاوزان وارد و پیام عزت و پایمردی را به جهانیان به اثبات رساند.

به گفته‌ی این نماینده مجلس آزادسازی 5400 کیلومتر از خاک ایران از جمله شهر خرمشهر با غیرت و سلحشوری جوانانی با کمترین تجهیزات نظامی اما، با ایمان و اراده قوی، حیرت جهانیان را برانگیخت.

وی تصریح کرد: سوم خرداد در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس فصلی ماندگار و درخشنده است و وظیفه همه آحاد مردم است که پیام‌های ناب آن را ترویج کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه افزود: رزمندگان اسلام در این عملیات با جانفشانی‌های خود برای دفاع از انقلاب و اسلام به دنیا ثابت کردند که ملت ایران وجبی از خاک میهن خود را به بیگانه واگذار نمی‌کند.

میرگلوبیات با تأکید بر بزرگداشت هر چه باشکوهتر سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر مربوط به قشر خاصی نیست به همین دلیل همه اقشار و گروه‌ها باید در بزرگداشت این روز سهیم باشند.

وی خواستار برگزاری باشکوه مراسم سوم خرداد در شأن سالروز آزادسازی خرمشهر و با همکاری و هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق توسط کلیه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان شد .

انتهای پیام

کد N299334

وبگردی