آفتاب

فساد اخلاقی مقامات فرانسوی بار دیگر دردسرساز شد/قتل یک شهردار به اتهام رابطه نا مشروع

فساد اخلاقی مقامات فرانسوی بار دیگر دردسرساز شد/قتل یک شهردار به اتهام رابطه نا مشروع

فساد اخلاقی مقامات فرانسوی فقط مربوط به روسای جمهور این کشور نمی شود به طوری که رسانه ها از قتل یکی از شهرداران مناطق نورماندی به اتهام رابطه نامشروع خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم فرانسه هنوز جنجال ایجاد شده درباره روابط خارج از عرف "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور این کشور، با "والری تری وایلر" و "جولی گایت" را فراموش نکرده اند که این بار خبر کشته شدن یک از شهرداران مناطق نورماندی را می شوند.

بی بی سی در این باره اعلام کرد این قتل به دلیل سوءظنی درباره رابطه نامشروع این شهردار با یک زن به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش، "دومنیک لباچر" شهردار 55 ساله منطقه ای در شمال فرانسه روز گذشته به قتل رسید. پلیس فرانسه دلیل قتل این فرد را این طور اعلام کرده که عامل قتل مدعی شده وی با همسر او رابطه غیر اخلاقی داشته است.

بر اساس این گزارش، عامل قتل این شهردار، پس از اطمینان حاصل کردن از کشته شدن وی به زندگی خویش نیز پایان داده است.

دومنیک لیاچر تاجری بود که در مارس گذشته به عنوان شهردار منطقه "برتویل لرابت" در منطقه نورماندی انتخاب شد.

یکی از معاونین لیاچر اعلام کرد که اتهامات وارده به رئیس سابق خود در خصوص رابطه نامشروع را قبول ندارد.بر اساس این گزارش، فساد اخلاقی فقط مربوط به دولت فعلی فرانسه و یا مقامات فعلی این کشور نیست بلکه اخیرا کتابی با عنوان L’Enfant Terrible نوشته "پاتریک ماچورت" در فرانسه منتشر شده که این کتاب در مورد وقایع رخ داده در الیزه در زمان ریاست جمهوری "نیکلا سارکوزی" است. بر اساس محتویات این کتاب، "نیکلا سارکوزی" رئیس جمهور سابق فرانسه، نیز گرفتار این اقدامات بوده است.

 

کد N299025

وبگردی