آفتاب

اجرای عملیات انسداد مسیر قدیم قم- قنوات

اجرای عملیات انسداد مسیر قدیم قم- قنوات

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم از اجرای عملیات انسداد قطعه‌ای از باند رفت جاده قدیم قم- قنوات و هدایت ترافیک در مسیر جدید به طول تقریبی دو کیلومتر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، عملیات انسداد و جمع آوری بافت فرسوده آسفالت در بخشی از محور قدیم قم - قنوات (باند رفت) و هدایت ترافیک در مسیر جدید به اجرا گذاشته شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم در این خصوص گفت: با توجه به آماده سازی بخشی از طرح تعریض و دو بانده نمودن محور قم- قنوات، عملیات انسداد و جمع آوری بافت فرسوده آسفالت و هدایت ترافیک در راه جدید به اجرا گذاشته شد.

عباس فراهانی با اشاره به دشواری‌های ساخت و تعریض راه‌های روستایی و همچنین ترافیک متفاوتی که بر این مسیرها سوار است و دیگر موانع از جمله مشکل معارضین زمین و ... سرعت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: جمع آوری و جابجایی تیرهای برق، ساخت و نصب پل باکسی در محل تقاطع این محور با آزاد راه قم-کاشان را بخشی از اقدامات انجام شده است که هر یک زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

فراهانی مهمترین فاکتور در تکمیل کامل این محور را تزریق به موقع منابع مالی و حل مشکل معارضین برشمرد و ادامه داد: با توجه به ارتفاع کم پل قبلی این جاده در محل تلاقی با آزادراه قم - کاشان، عملیات افزایش ارتفاع این پل به مقدار 60 سانتی متر در دستور کار قرار دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان قم طول این مسیر را 8 کیلومتر و عرض آن را 35 متر و پیشرفت فیزیکی مسیر را 70 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام

کد N298996

وبگردی