آفتاب

سفر محمد رضا خاتمی به یاسوج به زمان دیگری موکول شد

سفر محمد رضا خاتمی به یاسوج به زمان دیگری موکول شد

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: سفر محمدرضا خاتمی دبیر کل سابق جبهه مشارکت که قرار بود روز جمعه برای سخنرانی در این دانشگاه به یاسوج سفر کند ، لغو نشده، اما به زمان دیگری موکول شده است.

علی زمانی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب، افزود: متأسفانه یکسری ناهماهنگی ها و عدم همکاری‌هایی را از سوی مجموعه استاندار دیدیم که احساس کردیم این مجموعه هنوز آمادگی برگزاری چنین برنامه‌هایی را ندارند.

وی اظهارکرد: رایزنی هایی با مجموعه استانداری، شورای تأمین و فرمانداری داشتیم که احساس کردیم که هم اکنون آمادگی برگزاری چنین برنامه هایی را ندارند و با ما نیز همکاری نکردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: به ما گفتند اگر مهمان برنامه شما به یاسوج سفر کند ما نمی توانیم امنیت را تأمین کنیم .

زمانی زاده با بیان این‌که برنامه ما به مناسبت سوم خرداد روز آزادی خرمشهر بود، تصریح کرد: سوم خرداد و آزادی خرمشهر مربوط به هیچ گروه و جریان خاصی نیست، بلکه روزی بود که تمام مردم ایران در آن حضور و نقش داشتند.

وی ادامه داد: بجای اینکه از تشکل‌های دانشجویی و سیاسی برای برگزاری چنین برنامه هایی حمایت شوند، متأسفانه سنگ اندازی می شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج عنوان کرد: برای برگزاری این برنامه از فرمانداری شهرستان بویراحمد مجوز اخذ کردیم و فرمانداری به ما اعلام کرد که آمادگی برای برگزاری این برنامه داریم.

زمانی زاده خاطرنشان کرد: برای همکاری با ما جهت برگزاری این برنامه بین حوزه استانداری ناهماهنگی هایی وجود داشته است.

وی اظهارکرد: هیچ شخص، سازمان و ارگانی برای لغو این سفر و برنامه بصورت تلفنی و کتبی به ما چیزی اعلام نکرده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اضافه کرد: هرکسی می خواهد برنامه ما لغو شود بصورت کتبی با بیان دلیل به ما اعلام کند، اما با جلساتی که با مسئولان استانداری داشتیم به نتیجه رسیدیم که جلسه را به زمان دیگری موکول کنیم.

زمانی زاده با اشاره به اعتراضات در خصوص برگزاری کنسرت موسیقی در شهر یاسوج اضافه کرد: ما اعلام کردیم درصورتی که برنامه ما لغو شود انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج با تمام توان و 4000عضو و دانشجویان سایر دانشگاههای استان در مقابل برنامه های سایر گروه ها نیز اعتراض خواهیم کرد.

پیش از این قرار بود روز سوم خرداد ماه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره)دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به منظور نکوداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس و گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر (روز مقاومت و ایثار و حماسه) مراسم بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور محمد رضا خاتمی عصر روز شنبه سوم خرداد ساعت 17 در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شود که به دلیل برخی ناهماهنگی ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام

کد N298892

وبگردی