آفتاب

مادورو دو میلیون حامی در توییتر دارد

مادورو دو میلیون حامی در توییتر دارد

رئیس‌جمهور ونزوئلا دو میلیون طرفدار در توییتر دارد اما تعداد طرفدارانش هنوز از رهبر فقید و کاریزماتیک این کشور آمریکای لاتین بسیار کمتر است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در جریان یک سخنرانی در جمع دانشجویان گفت: هنوز یک سال از فعال شدن حساب کاربریم در توییتر نمی‌گذرد که من تا امروز دو میلیون طرفدار دارم.

مادورو همانند هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا به صورت منظم جریان‌های رسانه‌ای را به عنوان جاسوس‌های سیستم کاپتالیسم آمریکایی به باد انتقاد می‌گیرد چرا که این رسانه‌ها، از ونزوئلا که یک کشور به سبک و سیاق سوسیالیستی است، تصویری نادرست ارایه می‌کنند.

با این حال، هر دوی این افراد، از کاربران مشتاق توییتر هستند، شبکه ارتباط اجتماعی مستقر در آمریکا که به خاطر سرویس‌ها و خدمت رسانی‌اش به مردم با هدف ارسال و پست پیام‌ها با 140 حرف مشهور است.

صفحه کاربردی مادورو اسپانیایی است اما به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، پرتغالی و عربی هم ترجمه می‌شود و در دسترس است.

اما مادورو نتوانسته رکورد رهبر فقید ونزوئلا را در تعداد حامیان و طرفداران در تویتر بشکند چاوز چهار میلیون طرفدار داشت.

مادورو می‌گوید که این صفحه به وی کمک می‌کند تا "ونزوئلای حقیقی" را به مردم آمریکا که دشمن ایدئولوژیکی کاراکاس محسوب می شود بشناساند.

وی افزود: از این دو میلیون حامی، 30 درصد در آمریکا هستند. هر روز پیام‌های من به آن‌ها ارسال می‌شود. من از تمام حامیان خودم در این وسیله ارتباطاتی که از طریق آن، حقایق را درباره ونزوئلا بیان می‌کنیم و ونزئولا حقیقی را نشان می‌دهیم، متشکرم.

دولت کاراکاس اعلام کرده که واشنگتن در تظاهرات گسترده خیابانی ماه گذشته دست داشته و روز جمعه یک شکایت رسمی علیه آمریکا در جریان نقشی در اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی ‌اوناسور ‌ارایه کرد.

انتهای پیام

کد N298851

وبگردی