آفتاب
محمد تقی رهبر:

قوه قضاییه با هر فسادی که به بیت‌المال آسیب می زند قاطعانه برخورد کند

قوه قضاییه با هر فسادی که به بیت‌المال آسیب می زند قاطعانه برخورد کند

امام جمعه‌ی اصفهان، عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به پرونده 3 هزار میلیارد تومانی خوب توصیف کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که حجم پرونده 3 هزار میلیارد تومانی بسیار سنگین بود و قوه قضاییه نیز در مقطع‌های مختلف به ارائه گزارش در این زمینه به مردم پرداخت، گفت: قوه قضاییه در ارتباط با این پرونده به صورت جدی وارد شد و کار سنگینی بود و تاکنون به خوبی در این ارتباط پیش رفته است.

این نماینده‌ی سابق مجلس با بیان این که باید قوه قضاییه با هرگونه فسادی که باعث اخلال در جامعه و آسیب زدن به بیت‌المال می‌شود برخورد قانع کننده و قاطع داشته باشد، در مورد اعدام مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده اختلاس بانکی در سکوت خبری گفت: شاید تشخیص قوه قضاییه این بوده و احتمالا سخنگوی قوه قضاییه در این ارتباط توضیح خواهد داد.

وی با بیان این که لزومی ندارد هر اعدام به صورت علنی برگزار شود تصریح کرد: اعدام مه آفرید خسروی متهم ردیف اول این پرونده در حقیقت هشداری به دیگر مفسدان اقتصادی است و می‌تواند در پیشگیری از جرم موثر باشد.

رهبر با بیان این که قوه قضاییه تازه در گام‌های اولیه اجرای احکام مفسدین این پرونده است تاکید کرد: قوه قضاییه باید در رسیدگی به این گونه پرونده‌ها به صورت جدی و قاطع برخورد کند.

انتهای پیام

کد N298568

وبگردی