آفتاب
سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام:

بازگشت به اصول انقلاب اسلامی در گرو احترام به آزادی‌های مشروع و قانونی مردم است

بازگشت به اصول انقلاب اسلامی در گرو احترام به آزادی‌های مشروع و قانونی مردم است

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام در بیانیه‌ای تاکید کرد که بازگشت به اصول انقلاب اسلامی در گرو احترام به آزادی‌های مشروع و قانونی مردم و اجرای بدون تنازل قانون اساسی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت بزرگ ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود نقاط حساس و تاریخ ساز بسیاری را از سر گذرانده است که هریک حاوی درس‌ها و عبرت‌هایی گران‌بها برای این ملت بوده است.نگاهی به این مقاطع در جای خود می‌تواند برای حال و آینده ملت مفید باشد.دوم خرداد ۷۶ یکی از آن مقاطع مهم تاریخی است که به خصوص در شرایط حاضر نیازمند نگاه مجدد به آن و بازبینی درسهای تاریخی بر آمده از آن هستیم.

به عقیده ما مهمترین پیام دوم خرداد برای بازگشت به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی ملت ایران، احترام به آزادی‌های مشروع و قانونی مردم و اجرای بدون تنازل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق تاریخی ملت، نفی خشونت و افراط گری و تعامل سازنده با جهان پیرامون بوده است؛ پیام‌هایی که به زبانی دیگر در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ نیز تکرار گردیده، لکن عده ای هنوز از شنیدن آن سر باز زده و به روشهای منسوخ و مطرود خود پای می‌فشارند. از این رو است که به عقیده ما بررسی پیام‌های رویداد تاریخی دوم خرداد امروزه بیش از گذشته ضرورت دارد.

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره)، همگان به خصوص همه کسانی که دل در گرو محبت امام راحل (ره) دارند را به تفکر و تأمل در پیام‌ها و عبرت‌های تاریخی دوم خرداد دعوت می‌نماید به این امید که گذشته ی ما چراغ راه آینده مان باشد.

انتهای پیام

کد N298421

وبگردی