آفتاب
باهنر در گفتگو با مهر:

ضرورتی برای تشکیل فراکسیون اعتدال وجود ندارد/فراکسیون های موجود همکاری عادلانه و نظارت عالمانه دارند

ضرورتی برای تشکیل فراکسیون اعتدال وجود ندارد/فراکسیون های موجود همکاری عادلانه و نظارت عالمانه دارند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال را بعید می دانم، گفت: درحال حاضر فراکسیون های مجلس با دولت همکاری های خوب و عادلانه دارند البته نظارت های عالمانه هم دارند بنابراین ضرورتی برای شکل گیری فراکسیون اعتدال وجود ندارد.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که تشکیل فراکسیون دولتی در مجلس را چطور ارزیابی می کنید، اظهارداشت : صحبت هایی مبنی بر شکل گیری فراکسیون اعتدال در مجلس وجود دارد و ما نیز نمی توانیم جلوی کار نمایندگان را بگیریم، اما با آنان مذاکره خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بعید می دانم چنین فراکسیونی تشکیل شود؛ گفت: تمام فراکسیون های مجلس با دولت همکاری های خوب و عادلانه دارند البته نظارت های عالمانه هم دارند؛ بنابراین ضرورتی برای شکل گیری فراکسیون اعتدال وجود ندارد.

باهنر همچنین در پاسخ به این سوال که آقای حداد عادل در مصاحبه ای اظهار کرده بود که برای انتخابات ریاست هیات رنیسه مجلس با شما مشورت می کند، توضیح داد: آقای حداد برای سخنرانی در جلسه جامعه اسلامی مهندسین دعوت شده بودند و سخنرانی خیلی خوبی هم در مورد مهندسی فرهنگی داشتند. در پایان جلسه خبرنگاران از ایشان سوال کردند برای انتخابات مجلس کاندیدا می شوید بدلیل آنکه من در کنارشان ایستاده بودیم خنده ای کرد و گفت باید از آقای باهنر بپرسید و این فقط یک طنز سیاسی بود، هیچ ربطی به موضوع نداشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا حداد عادل نیز برای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی کاندیدا می شود، گفت: از خود ایشان بپرسید.

باهنر همچنین در جواب این سوال که آیا خودتان کاندیدا می شوید گفت: بله من کاندیدای سابق هستم.

کد N298063

وبگردی