آفتاب
از بازیکنان تیم بوسنی شناخت زیادی دارم؛

داوری: مهم حضور در جام جهانی با آمادگی کامل است

داوری: مهم حضور در جام جهانی با آمادگی کامل است

مهم این است که با آمادگی به جام جهانی برویم و آنچنان آماده این مسابقات باشیم که برابر تیم های بزرگ تر مانند نیجریه و آرژانتین هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم خود گفت: متاسفانه در آخر فصل با تمام تلاشی که من به همراه بازیکنان دیگر تیم داشتیم، نتوانستیم در لیگ یک باقی بمانیم و به بوندسلیگای 2 سقوط کردیم.

به گزارش ایلنا، دانیال داوری در پاسخ به این سوال که از عملکرد خود راضی بود یا خیر گفت: من هم قسمتی از آن تیم بودم و همگی تلاش کردیم، اما این اتفاق افتاد و به بوندسلیگای 2 سقوط کردیم.

داوری در خصوص بازی بلاروس گفت: بازی خوبی برای تیم ایران بود. بلاروس تیم خوبی نشان داد و آزمایش خوبی برای ایران بود و پایان کار هم با نتیجه خوبی به پایان رسید چون گلی دریافت نکردیم در هر حال همه این دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی در جام جهانی است و مهم این است که با آمادگی به جام جهانی برویم و آنچنان آماده این مسابقات باشیم که برابر تیم های بزرگ تر مانند نیجریه و آرژانتین هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که بازی های جام جهانی را چطور ارزیابی می کند بیان کرد: فاصله نسبتا زیادی تا جام جهانی داریم. اکنون مقابل مونتنگرو بازی کنیم و تمام تمرکزمان برای این دیدار است تا این دیدار را با موفقیت و مطابق با خواسته کادر فنی پیش ببریم.

وی در پایان درباره شناخت از مهاجم های حریفان ایران در جام جهانی گفت: از بازیکنان تیم بوسنی شناخت زیادی دارم چرا که اکثر آنها در بوندس لیگا بازی می کنند و با برخی از آنها نیز هم تیمی بوده ام. البته کادر فنی فیلم بازی های آنها را برای بازیکنان آماده کرده و در جلسات روزانه برای بازیکنان نمایش می دهد.

کد N297502

وبگردی