آفتاب

اعضای شورای عالی بنیاد باران مشخص شدند

اعضای شورای عالی بنیاد باران مشخص شدند

تهران - ایرنا - در انتخابات سومین شورای عالی بنیاد باران که 25 نفر برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روباط عمومی بنیاد باران، محسن آرمین، جواد امام، سیدمحمد بهشتی، حبیب الله بی طرف، جعفر توفیقی، حمیدرضا جلابی پور، مرتضی حاجی، سیدصفدر حسینی، هادی خانیکی، احمد خرم، فاطمه راکعی، سیدحسن رسولی و عبدالله رمضانزاده از جمله کسانی هستند که به عنوان اعضای شورای عالی بنیاد باران انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات حسام الدین سراج، زهرا شجاعی، علی شکوری راد، سیدمحمد صدر، محسن صفایی فراهانی، محمدرضا عارف، حجت الاسلام والمسلمین فاضل میبدی، الهه کولایی، محمد کیانوش راد، سیدحسین مرعشی، مصطفی معین و عبدالله ناصری به عنوان اعضای این شورا برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، هفتاد و ششمین نشست ماهانه بنیاد باران و انتخابات سومین شورای عالی این بنیاد اواخر اردیبهشت ماه با حضور سیدمحمد خاتمی رییس این بنیاد و رییس جمهوری اسبق کشورمان برگزار شد.

خاتمی در این نشست تاکید کرد که بنیاد باران ماهیت سیاسی ندارد یعنی فعالیت شبیه تشکل های سیاسی و تلاشی برای مشارکت در قدرت یا حضور در قدرت ندارد و رویکرد آن اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

رییس جمهور اسبق کشورمان اظهار داشت: رسالت این بنیاد آن نیست که برای انتخابات نامزد معرفی کند یا تبلیغات و فعالیت سیاسی داشته باشد.

سیام(1)2025**1558
کد N297421

وبگردی