آفتاب

بیانیۀ ارتش سوریه در خصوص موفقیت جدید در حلب

بیانیۀ ارتش سوریه در خصوص موفقیت جدید در حلب

واحد مرکزی خبر نوشت:

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه موفقیت جدید ارتش را در حلب ضربه سنگینی به گروههای تروریستی مسلح دانست که عرصه را به روی آنها در شمال حلب تنگ تر کرده است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه ، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه افزود: این عملیات موفقیت آمیز پس از آن انجام شد که نیروهای ارتش و مسلح توانستند نیروهایی را که از زندان مرکزی حلب دفاع می کردند و در محاصره گروههای تروریستی مسلح بودند از محاصره خارج کنند و مقر گردان حفظ امنیت را در شمال زندان حلب باز پس گرفتند و کنترل خود را مناطق مجاور تثبیت و به گروههای تروریستی تلفات سنگینی وارد کردند.
سخنگوی ارتش سوریه نیز متن بیانیه ارتش را در خصوص موفقیت جدید ارتش در حلب خواند.
این سخنگو گفت:« یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح امروز عملیات خود را در اطراف زندان مرکزی حلب پس از شکستن محاصره نیروهای مدافع این زندان با موفقیت انجام دادند و مقر گردان حفظ امنیت را در شمال زندان باز پس گرفتند و کنترل خود را بر مناطق مجاور تثبیت و به باندهای تروریستی تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی وارد کردند.

اهمیت این موفقیت در آن است که عرصه را بر کانونهای تروریستی در شرق و شمال شرقی شهر حلب تنگ تر می کند و راههای تدارکاتی باندهای تروریستی در تحرکات خود از حومه شمالی به سمت شهر حلب را به روی آنها بست و ضربه سنگینی به این باندهای تروریستی وارد شد که از حومه شمالی برای حمله به شهر حلب و ساکنان آن استفاده می کردند. علاوه بر اینکه این موضوع مهر بطلانی بر ادعاها و دروغهای شبکه های فتنه‌گر و گمراه کننده است که مدعی هستند زندان مرکزی حلب به کنترل تروریستها در آمده است. مدافعان از این زندان ، زیباترین جلوه های دلاوری ، فداکاری و جانفشانی را رقم زدند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح بر عزم خود برای ادامه مأموریتهای ملی اش و برخورد با مشت آهنین علیه باندهای تروریستی و بازگرداندن ثبات و امنیت به شهر حلب و وجب به وجب خاک سوریه تأکید و بار دیگر عهد و پیمان خود را با ملت دلاور سوریه تکرار و اعلام می کند، ارتش به مسئولیت ملی خود عمل خواهد کرد تا ضامن عزت و کرامت سوریه بوده، امانتدار خاک و آینده مردم این کشور باشد.»

5252

کد N297213

وبگردی