آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور که توسط صادقی عضو هیات رییسه قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات به شرح زیر است:

فلاحی باباجان به رییس جمهور: جلوگیری از ضایع شدن حقوق کارگزاران مخابرات روستایی.

سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر جهاد کشاورزی: عدم تنظیم عرضه و تقاضا و رعایت الگوی کشت.

زمانیان نماینده شهرکرد به رییس جمهور: دستور ویژه جهت پیگیری کارهای خلاف و غیرقانونی که باعث از بین رفتن محیط زیست می‌شود.

کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش: توجه به فرمایشات رهبری و پرهیز از سیاسی شدن فضای آموزش و پرورش کشور و به رییس جمهور: دستور و تهیه مولفه‌های مدیریت جهادی جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی.

سوری نماینده سلسله و زلفان به وزیر آموز شو پرورش: رسیدگی به وضع مدارس شاهد.

نوری نماینده شوش به وزیر شهرسازی و جهاد کشاورزی: جلوگیری از تخریب زمین‌های کشاورزی در اندیمشک و اهواز.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر نیرو: علت تکمیل پروژه فاضلاب خرمشهر.

ایرانپور نماینده مبارکه به رییس جمهور: لزوم پرهیز در اجرای طرح‌های فولاد مبارکه به دلیل افزایش نگرانی‌های زیست‌محیطی و به وزیر صنعت معدن و تجارت: علت بی‌توجهی شرکت فولاد مبارکه به راه‌های منتهی به این شرکت.

احمدی نماینده دهلران به وزیر نفت: دلیل تعلل، بی‌مسوولیتی و ضعف نظارت در پروژه انتقال گاز به شهرستان‌های دهلران و آبدانان.

آقایان هروی، هاشم‌زهی، عبادی، عبدالله‌زاده نمایندگان قائنات، نهبندان، بیرجند و فردوس به رییس راه و شهرسازی: تقلیل پروازهای فرودگاه بیرجند بر چه مبنایی انجام گرفت که باعث مشکل‌آفرینی برای مدیران و نمایندگان استان شده است.

شکری نماینده ماسال به وزیر جهاد کشاورزی: اجرای قانون اصلاح استخدام مهندسان کشاورزی که متاسفانه پس از گذشت دو سال از اقدام آن صورتی نگرفته است.

علیپور نماینده قائمشهر به رییس جمهور: تعیین تکلیف 30 هزار جوان تحصیلکرده که در آزمون استخدامی قبول شده‌اند و منتظر پاسخ‌اند و به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت برخورد نادرست، مدیران بیمارستانی و امنیتی کردن مراکز تخصصی.

آقاجری نماینده ماهشهر به وزیر راه و شهرسازی: بلاتکلیفی مسکن مهر و سردرگمی تعاونی‌ها.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اعطای مسوولیت خبرگزاری مناطق آزاد به فردی دستگیر شده در اتفاقات سال 88 و به وزیر علوم: اقدام معاونت دانشجویی دانشگاه شیراز مبنی بر برگزاری جشن تئاتر طنز در روز وفات حضرت زینب (س).

میرگلوبیات نماینده ساوه و زرندیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تبدیل سطح وضعیت استخدامی از قراردادی به شرکتی درخصوص بازرسان صنعت، معدن و تجارت.

مقیمی، صابری، علی‌آبادی، سلطانی صبور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رفتار غیرمسوولانه مسوولان شرکت شعاع نسبت به زائران عتبات عالیات.

آقایان مقیمی، سلطانی، صابری، امیرآبادی، زارعی نمایندگان بهشهر، رزن، قم و تهران به وزیر راه و شهرسازی، علت تاخیر در پروازهای عتبات عالیات.

ثروتی نماینده بجنورد، به وزیر آموزش و پرورش: اجرای قانون استخدام معلمان شرکتی و مربی بهداشت، پیش‌دبستانی و مربیان آموزشکده‌ها و تعیین تکلیف آنها و همچنین اجرای تعهدات آموزش و پرورش برای ساخت و بازسازی مراکز آموزش و پرورش خراسان و به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در واگذاری زمین برای طرح‌های دولتی و خصوصی و رعایت ضوابط مورد نیاز وزارتخانه‌ها و لزوم تغییر کاربری سایت اداری در معدن و محدوده شهر.

حسینی نماینده میانه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: جلوگیری از تغییر و تنزل وضعیت استخدامی بازرسان آن وزارتخانه.

براتیان و بیگلری نمایندگان بیجار و سقز به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت: بی کیفیت بودن تراکتورهای تحویلی به کشاورزان و بلاتکلیف بودن کشاورزان.

مددی نماینده میانه به رییس جمهور: عدم نظارت به مشکلات خانواده شهدا.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: تلاش برای انجام بهتر وظایف اشتغالزایی و تلاش برای ساخت مجموعه ورزشی برای کارگران استان خراسان شمالی و اجرای قانون استخدام مربیان فنی و حرفه‌ای و به وزیر نیرو: تخصیص منبع 30 هزار متر مکعبی.

انتهای پیام

کد N294932

وبگردی