آفتاب
یک نماینده در تذکر آئین نامه ای:

تیم مذاکره کننده هسته ای به نقطه و ویرگول ها هم توجه کرد/ دلاور باشید نه دل آور

تیم مذاکره کننده هسته ای به نقطه و ویرگول ها هم توجه کرد/ دلاور باشید نه دل آور

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تشکر از تیم مذاکره کننده وزارت امور خارجه گفت: از این تیم  تشکر می کنم که با نگاه حقوقی و بدون خوش بینی به دولت های استکباری پای میز مذاکره حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حمید رسایی نماینده مردم تهران با اعلام تذکری گفت: از نمایندگان رسانه ها و تشکل های دانشجویی تشکر می کنم که علیرغم نامهربانی و توهین ها مردانه ایستادند و توافقنامه ژنو را نقض کردند و علیرغم منع حضور در صدا و سیما افکار عمومی را حساس کرده و با خود همراه کردند که این امر موجب تغییر روش تیم مذاکره کننده شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از تیم مذاکره کننده تشکر می کنم که به صورت حقوقی با دقت بدون خوشبینی به دولت های استکباری پای میز مذاکره حاضر شدند و برخلاف دور قبل به نقطه ها و ویرگول های توافقنامه دقت کردند و از حقوق ملت کوتاه نیامدند، امیدواریم همیشه مثل این دوره مذاکرات دلاور باشید نه مانند دوره های قبل دل آور.

وی تاکید کرد: بدانید چون از حقوق ملت دفاع کرده اید و مانند مرحله قبل این حقوق را به ثمن بخس  واگذار نکردید حتماً دولت های استکباری شما را به دلیل این ایستادگی تحت فشار خواهند گذاشت اما بدانید ملت پشت سر شما است.

رسایی افزود: ما شما را به خاطر این ایستادگی مذمت نمی کنیم و به شما تهمت نمی زنیم و مانند آقای روحانی نمی گوییم عده ای به نام ایستادگی در مقابل ابرقدرت ها جیب مردم را زدند و اموال آنها را غارت کردند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: جیب مردم را آنهایی زدند که ایستادگی نکردند و سه سال به انگلیس پناهنده شدند و سر در پرونده کرسنت و استات اویل داشتند و در مکاملات تلفنی شان با ضدانقلابیون می گویند با پدر تقسیم کار کردیم که به نظام فشار بیاوریم.

کد N294450

وبگردی