آفتاب
تبریک نمایندگان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛

باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار و سلطه جهانی بایستیم

باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار و سلطه جهانی بایستیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد را گرامی داشتند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این نامه به شرح زیر است:

«امام خمینی(ره): خرمشهر را خدا آزاد کرد.

در آستانه سالروز بعثت حیات بخش پیامبر اعظم(ص) فرارسیدن سالروز سوم خرداد آزادسازی شهر خون خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی و یاد و خاطره امام عزیز حضرت رو‌ح‌الله رحمت‌الله و شهدای گرانقدر دوران نورانی دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس را گرامی می‌داریم.

یقینا افتخارات دوران درخشان دفاع مقدس برای همیشه در اذهان همگان خواهد ماند.

ضروری است به هر مناسبتی دلایل آن افتخارات که به واسطه اخلاص، توکل برخدا و روحیه جهادی و تکیه بر مردم و توان داخلی به دست آمده یادآوری شود و الگوی زنده پیشرفت و پیروزی در برابر مستکبران و قلدران برای امروز جامعه ما سرمشق قرار گیرد.

سال 93 توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است؛ یقینا دوران دفاع مقدس یکی از موفق‌ترین نمونه‌های عزم ملی و مدیریت جهادی است. امید است با استمداد ذات اقدس الهی امروز هم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان قسم خورده بشریت با همان روحیه ایمانی و جهادی پیروزی‌های بزرگ‌تری را شاهد باشیم و روح ملکوتی امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر را خشنود سازیم.

امروز نیازمند آن هستیم که در سایه مدیریت جهادی و با توکل بر خداوند بزرگ و تبعیت از رهبری حضرت امام خامنه‌ای که رمز موفقیت امت ایران عزیز است، در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار و سلطه جهانی بایستیم و در جریان جنگ نرم نیز با تشکیل جبهه عظیم مردمی وظیفه حساس خود را انجام دهیم.»

انتهای پیام

کد N294398

وبگردی