آفتاب

گروسی: توسعه فرهنگ مدیریت جهادی فرهنگ زیاده خواهی را کم رنگ می‌کند

گروسی: توسعه فرهنگ مدیریت جهادی فرهنگ زیاده خواهی را کم رنگ می‌کند

نماینده‌ی مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی معتقد است توسعه فرهنگ مدیریت جهادی در جامعه فرهنگ زیاده خواهی را کم رنگ می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسین گروسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: حال که به فضل الهی و به همت دولت تعامل سازنده و ارتقای سطح دیپلماسی سیاسی و تجاری در راستای برون نگری و تاکید بر ارتقای رقابت پذیری و بر هم زدن اجماع جهانی آغاز شده شایسته است جهت استحکام داخلی بخصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در راستای تولید و کیفیت استفاده شود.

وی با بیان این که محور توسعه هر کشور نیروی انسانی کارآمد و مدیران خلاق و دلسوز است مبارزه با ناکارآمدی اداری و فساد مالی رانت خواری و سوء مدیریت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: خوشبختانه کلیات طرح مصوبه‌ی مجلس هشتم در خصوص رسیدگی به دارایی‌ها و ثروت مسئولان کشور در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به تصویب رسید و امید داریم نهایی شود.

این نماینده‌ی مجلس همچنین با تبریک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: نمونه‌ای از مدیریت جهادی را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم که علی‌رغم اتحاد غرب و شرق سرافراز و پیروز که از آن معرکه بیرون آمدیم.

گروسی خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت و مدیریت جهادی را در جامعه توسعه دهیم فرهنگ زیاده خواهی کم رنگ خواهد شد ودیگر شاهد وقایع تلخی همچون اختلاس 3000 میلیاردی نخواهیم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم به منظورتوسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای کشور در اسرع وقت لایحه جامع حمایت از ورزش و ورزشکاران را به نحوی که حمایت قاطع مسئولان ملی و محلی را در توسعه و حمایت از ورزش و جامعه ورزشکاران در پی داشته و ارتباط ارگانیک ورزش و جوانان با سایر وزارتخانه‌ها را ایجاد نماید تهیه و جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید.

نماینده‌ی مردم شهریار در مجلس به مشکلات حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود اشاره کرد و در تذکری به وزیر بهداشت گفت: تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و احداث بیمارستانهای شهر قدس ، شهریار و ملارد باید مورد توجه قرار گیرد.

گروسی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی تکمیل راههای ریلی استان تهران و اتصال خط دو تهران که مصوبه دولت است را خواستار شد.

وی یاد آور شد: از نماینده‌ی ولی فقیه و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌کنم در خصوص رفع مشکل دیرینه اسناد مالکیت شهرستان ملارد و صدور اسناد مالکیت به قیمت منطقه بندی اقدام لازم انجام شود.

نماینده‌ی مردم شهریار درپایان از رئیس جمهور جهت افتتاح سه پروژه‌ی ملی و دیدار با مردم حوزه ی انتخابیه خود دعوت کرد.

انتهای پیام

کد N294329

وبگردی