آفتاب
ابراهیم نكو در تشریح جلسه امروز فراكسیون رهروان ولات:

لاریجانی گزینه فراكسیون اعتدال برای ریاست مجلس است/ تلاش برای ارائه لسیت مشترك با فراكسیون رهروان

لاریجانی گزینه فراكسیون اعتدال برای ریاست مجلس است/ تلاش برای ارائه لسیت مشترك با فراكسیون رهروان

با توجه به مشی اعتدالی علی لاریجانی و اعتقاد ایشان مبنی بر اداره ی مجلس به شیوه عقلانی تصمیم بر این شد تا از ایشان حمایت كنیم تا تغییری در ریاست مجلس نبینیم.

نماینده مردم رباط كریم از تلاش فراكسیون اعتدال برای ارائه لیست مشترك با فراكسیون رهروان ولایت خبر داد و گفت: با توجه به تعداد زیادی از نمایندگانی كه قصد تشكیل و حضور در فراكسیون اعتدال دارند، تصمیم بر این شد در انتخابات هیات رییسه شركت كنیم.

ابراهیم نكو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه امروز فراكسیون رهروان ولایت اظهار كرد: تصمیم بر این شد كه فراكسیون اعتدال در انتخابات هیات رییسه ورود پیدا كند و به همین منظور امروز در جلسه فراكسیون رهروان ولایت حضور پیدا كردیم و در صحبتی كه با هیات رییسه این فراكسیون داشتیم تصمیم بر این شد تا تلاش شود هر دو فراكسیون با یك لیست مشترك در انتخابات هیات رییسه شركت كند.

وی ادامه داد: با توجه به رقم قابل توجه اعضای فراكسیون اعتدال مطمئنا بیشتر كسانی كه در انتخابات هیات رییسه رای می‌آورند مدیون این فراكسیون خواهند بود به همین خاطر در جلسه روز گذشته فعالانی كه برای تشكیل این فراكسیون تلاش می‌كنند تصمیم بر این شد در انتخابات هیات رییسه شركت كنیم.

نماینده مردم رباط كریم و بهارستان در پاسخ به این سئوال كه آیا فراكسیون اعتدال كاندیدایی برای ریاست مجلس معرفی می‌كند گفت: با توجه به مشی اعتدالی علی لاریجانی و اعتقاد ایشان مبنی بر اداره مجلس به شیوه عقلانی تصمیم بر این شد تا از ایشان حمایت كنیم تا تغییری در ریاست مجلس نبینیم.

وی علت حضور برخی از فعالان فراكسیون اعتدال در جلسه امروز فراكسیون رهروان را تلاش برای بازگشت رویه فراكسیون رهروان به اعتدال خواند و افزود: فراكسیون اعتدال در صورت تشكیل به فراكسیون اكثریت مجلس تبدیل می‌شود اما نمی‌خواهیم این اكثریت به شكل لب مرزی باشد و قصد داریم در حد امكان فراكسیون رهروان ولایت را به مسیر اعتدالی برگردانیم و اگر این اقدام صورت نگرفت فراكسیون اعتدال اعلام موجودیت می‌كند و در این صورت با توجه به پیوستن تعداد زیادی از فراكسیون رهروان به اعتدال، اختلاف تعداد اعضا با سایر فراكسیون‌های سیاسی مجلس قابل توجه خواهد بود.

کد N294039

وبگردی