آفتاب

حمله تروریستی درجنوب غرب پاکستان شش کشته برجا گذاشت

حمله تروریستی درجنوب غرب پاکستان شش کشته برجا گذاشت

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان گزارش دادند: بر اثر حمله تروریستی مهاجمان ناشناس در روز چهارشنبه در ایالت بلوچستان شش نفر کشته شدند.

به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی به نقل از منابع پلیس افزودند: حمله امروز با تیراندازی مهاجمان ناشناس به سوی سرنشینان یک خودرو در بخش ˈکچˈ از منطقه ˈدشتˈ ایالت بلوچستان صورت گرفت.

پلیس شهر دشت اعلام کرد: انگیزه تروریست ها در این اقدام، هدفمند بوده با این حال تحقیقات بیشتر در این خصوص توسط بازرسان ادامه دارد.

شبکه های خبری پاکستان گزارش دادند: مهاجمان پس از این اقدام تروریستی از صحنه جنایت متواری شده و نیروهای پلیس پاکستان با حضور در محل حادثه عملیات جستجو برای یافتن عاملان را آغاز کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است اما مقامات ایالت بلوچستان پاکستان، شبه نظامیان وابسته به گروههای غیرقانونی و افراطی ˈتحریک طالبان ˈ به ویژه گروه تروریستی ˈلشکر جهنگویˈ را برای انجام چنین اقداماتی مقصر می دانند.

شهرهای مختلف ایالت بلوچستان از جمله کویته مرکز آن، در هفته های اخیر شاهد حملات متعدد فرقه ای و هدفمند بوده و مسلمانان شیعی قربانیان اصلی این حوادث به شمار می روند.

آساق ** ا.ر ** 275 **
کد N293930

وبگردی