آفتاب

کریمی‌قدوسی: نمره قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی 10 است

کریمی‌قدوسی: نمره قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی 10 است

نماینده مردم مشهد گفت: نمره قوه قضائیه دربرخورد با فتنه 20 ولی در برخورد با مفاسد 10 است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کریمی قدوسی در تذکری گفت: آقای سراج قاضی در پرونده فساد 3 هزار میلیارد تومانی در رسانه ملی اعلام کرد: "اگر با 10 یقه سفید برخورد شود ریشه مفاسد خشکانده می‌شود"؛ آقای محسنی‌اژه‌ای نیز پیشنهاد رسیدگی علنی به پرونده مفاسد اقتصادی را مطرح کرده است.

وی افزود: بنده معتقدم مردم در فتنه 88 به دلیل برخورد قوی قوه قضائیه با ستاد و سران فتنه به این قوه نمره 20 می‌دهند ولی در برخورد با مفاسد اقتصادی ضعیف عمل شده است و حداکثر نمره 10 می‌گیرند چرا که در موضوع فساد با افراد موثر برخورد کردند ولی با سران مفاسد برخوردی نشد.

وی افزود: اثر مفاسد اقتصادی بر اوضاع داخلی تخریب کننده‌تر از تحریم‌های غرب بر ضد جمهوری اسلامی است این نسبت 80 به 20 است.

کریمی‌قدوسی کانون‌های قدرت را از مهمترین اهداف مفسدان برشمرد و افزود: به فرمایش رهبری مبارزه با مفاسد باید از مجلس آغاز شود و اصلا کانون‌های قدرت و دفاتر روسای قوا هدف مفسدان اقتصادی است.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: اینکه گفته می‌شود به دلیل ریختن آبروی نظام با یقه سفیدها برخورد نمی‌شود قابل پذیرش نیست. آبروی نظام به شهید بهشتی، باهنر،رجایی و شهدای مجلس است که عکس آنان در این مکان آویخته شده است.

وی تصریح کرد: 50 درصد ثروت جهان در اختیار 85 نفر است و وقتی متوجه می‌شویم 75 درصد ثروت مردم در اختیار 100 نفر است بیشتر اندوهگین می‌شویم.

به دلیل به بی‌توجهی کریمی‌قدوسی به اتمام مهلت زمانی تذکرش و پس از چند بار تذکر رئیس مجلس، در حالی که نماینده مردم مشهد به این تذکرات بی‌توجهی می‌کرد، لاریجانی دستور قطع میکروفن وی را صادر کرد.

انتهای پیام

کد N293597

وبگردی