آفتاب
خالد مشعل :

مقاومت تنها گزینه برای بازپس گیری فلسطین است/ به اشغالگران امتیاز نخواهیم داد

مقاومت تنها گزینه برای بازپس گیری فلسطین است/ به اشغالگران امتیاز نخواهیم داد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تاکید بر نامشروع بودن رژیم صهیونیستی، مقاومت را تنها گزینه برای بازپس گیری حقوق غصب شده ملت فلسطین و اخراج اشغالگران قدس دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، خالد مشعل خاطر نشان کرد بزرگداشت سالروز نکبت(روزی که صهیونیستها سرزمین فلسطین را اشغال کردند)، یادآوری مسیر مقاومت و تبدیل اشغالگری و آوارگی به آزادی و بازگشت به سرزمین است.

مشعل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : اسرائیل از لحظه نکبت(روز اشغال فلسطین) با وجود ماشین کشتار نتوانسته است مشروعیت کسب کند و ملت ما در داخل فلسطین ملت ریشه دار است و مردم آواره در خارج از فلسطین هم به فرزندانشان راه بازگشت به فلسطین را آموزش می دهند.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کشور فلسطین در تمام سرزمین فلسطین و اخراج تمام اشغالگران خاطر نشان کرد تحقق اهداف ما مستلزم مقاومت و وحدت ملی است.

مشعل تصریح کرد مقاومت تا زمانی که اشغالگری وجود دارد، ادامه خواهد یافت  و هیچ تعارضی میان فعالیت سیاسی و مقاومت نیست، زیرا سیاست جایگزین مقاومت نیست.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد مقاومت گزینه ما از لحظه اقامت در اردن تا انتقال به سوریه و ورودمان به قطر بوده است.

وی با اشاره به عصبانیت اشغالگران قدس از تلاش حماس برای آشتی با فتح و مانع تراشی آمریکایی ها در این زمینه خاطر نشان کرد ما به خاطر آشتی امتیاز دادیم اما هرگز به اشغالگران امتیاز نمی دهیم.

کد N293304

وبگردی