آفتاب

نامه جمعی از بانوان فعال در 16 تشکل‌ دانشجویی و استادان به هاشمی رفسنجانی

نامه جمعی از بانوان فعال در 16 تشکل‌ دانشجویی و استادان به هاشمی رفسنجانی

جمعی از بانوان فعال در 16 تشکل‌ دانشجویی و استادان در آستانه بعثت پیامبر (ص) و سی و دومین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی به آیت الله هاشمی رفسنجانی نامه نوشتند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این نامه به شرح ذیل است :

حضور محترم جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی (مدظله‌العالی)

ریاست محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلامٌ علیکم

در روزگاری که هنوز حتی در برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان دختران و زنان بیگناه را با نگاه ابزاری می‌بینند و تهدید می‌کنند آنان را به عنوان برده در بازار می‌فروشند، آنگاه عظمت رسالت خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) و عمق درد و رنج آن معلم راستین بشریت را احساس می‌کنیم که چگونه در میان مردمانی جاهل و ناآگاه که زنان را زنده بگور می‌کردند پیامبری با معجزه کتاب و با اخلاق و رفتارش ارزش و حرمت انسان را به عالمیان آموزش داد.

اینک در آستانه بعثت رسول مهربانی‌ها و همچنین سی و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی شایسته است بانوان شاغل به تحصیل و آموزش در دانشگاه سپاس خود را از بنیان‌گذاران دانشگاه خصوصاًجنابعالی که تاثیر گذاری غیرقابل انکاری در تغییر نگرش و فرهنگ سازی جامعه به تحصیل و اشتغال زنان مسلمان ایران زمین داشتید ابراز نمائیم.

چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت، وفاداریو پایمردی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و بنیان گذار آن با تلاش خالصانه و سازنده، فرصت‌های حضور و اعتلای توانمند زنان در جامعه علمی کشور را فراهم ساختند و اینگونه الگوی دانایی و تحول فرهنگی و تعهد به نسل‌های آینده شدند. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی بود که به بار نشست و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا شد. اینک دانشگاه آزاد اسلامی به باور همگان توانسته است در سایه توجهات حضرت حق و زحمات مدیران توانمند و کارآمدی همچون دکتر جاسبی و البته دکتر میرزاده که به حق از آغاز دوره ریاست ایشان موجی از شور و نشاط در میان بانوان دانشگاهی ایجاد و بارقه‌های امید به فردایی بسی روشنتر در نتیجه تدابیر و سیاست های اندیشمندانه این مدیر مدبر در راستای گسترش و اوج

گیری کیفی دانشگاه آزاد اسلامی و پدیدار گشته است وزمینه را برای ارتقای سرمایه های فرهنگی و عمومی شدن آموزش در کشور و بهره مندی از فواید

علمی و آموزشی آن در عرصه های گوناگون فراهم ساخته و ثابت نمود که اسلام به زن در جامعه به عنوان انسان می نگرد، نه بر اساس زن بودن.

انتهای پیام

کد N293163

وبگردی