آفتاب

بزرگان رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل می‌شوند

بزرگان رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل می‌شوند

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) از بزرگان و بانیان رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) گردهمایی فعالان علوم و معارف اسلامی به مناسبت سی‌سالگی راه اندازی رشته علوم و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی جمعی از مسئولان کشوری، فعالان و مبلغان علوم و معارف اسلامی و فعالان فرهنگی حضور خواهند داشت و آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی میهمان ویژه این همایش خواهد بود و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز در این همایش سخنرانی خواهد کرد.   

در این گردهمایی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران آموزش و پرورش، فعالان و مبلغان علوم و معارف اسلامی و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود، از آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی، موسس رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل ویژه خواهد شد.

علاوه بر آن از جمعی از استادان و فعالان این رشته از جمله علی‌اکبر اشعری، علی ناسخیان، حیرت سجادی، دکتر مظاهری، دکتر سیدرضا اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش، خانم‌ها ریاضی، افشار و داوری ـ از فعالان تاسیس این رشته و خانواده شهید ندایی‌پور ـ از نخستین تحصیل‌کردگان این رشته ـ تقدیر خواهد شد.

مراسم تجلیل از بانیان و فعالان رشته علوم و معارف اسلامی به‌مناسبت سی‌امین سال تأسیس این رشته، روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه جاری ساعت 17 تا 19 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

مجموعه فرهنگی (سرچشمه) در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور واقع است.

کد N292863

وبگردی