آفتاب

محمد نبی حبیبی: بنای موتلفه پشتیبانی اصولی از دولت آقای روحانی است

محمد نبی حبیبی: بنای موتلفه پشتیبانی اصولی از دولت آقای روحانی است

محمد نبی حبیبی گفت: تخریب و تضعیف دولت به هیچ وجه کار ثوابی نیست اما مرز مشخصی بین انتقاد دلسوزانه و تخریب وتضعیف وجود دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ارزیابی اظهارات اخیر سرلشگر فیروزآبادی که آن را مایت یکی از عالی‌ترین مقامات نظامی از دولت قلمداد می‌کنند، اظهار کرد: به اعتقاد من همه افراد وتشکل‌هایی که با دولت به هر نحو درارتباط هستند حق انتقاد دلسوزانه دارند.

وی به تقسیم بندی نحوه‌ی تعامل افراد و تشکل‌های مختلف با دولت اشاره کرد و توضیح داد: گروهی ممکن است همه‌ی افعال دولت را بی چون و چرا تایید کنند و گروه دیگر هم در هر صورت عملکرد دولت را نفی می‌کنند. همچنین گروهی هستند که کاری به کار دولت ندارند.

حبیبی اضافه کرد: ما به عنوان حزب موتلفه اسلامی، خود رامتعلق به گروه چهارم می‌دانیم که بنایمان بر پشتیبانی اصولی از دولت آقای روحانی است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به تعریف پشتیبانی اصولی از دولت پرداخت وگفت: ما واقعا مایل به موفقیت دولت هستیم و اگر دولت کمک بخواهد به آن کمک خواهیم کرد و مخالف چوب لای چرخ گذاشتن دولت هستیم. البته برای خود حق انتقاد قائل بوده، اما در استفاده از این حق قصد مچ‌گیری و تخریب و تضعیف دولت را نخواهیم داشت.

انتهای پیام

کد N292470

وبگردی