آفتاب
کاظم جلالی در گفت‌وگو با ایسنا؛

کارهای مثبت دولت و دولتمردان باید دیده شود

کارهای مثبت دولت و دولتمردان باید دیده شود

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: مواضع فیروزآبادی مواضعی منطقی و دلسوزانه است و کسانی که دلسوز مملکت هستند باید این مواضع را مورد توجه قرار دهند.

کاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مواضع سرلشگر فیروزآبادی را مواضعی منطقی، ‌دلسوزانه و مشفقانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم که این مواضع مورد عنایت همه کسانی که دلسوز کشور هستند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تردیدی در این نیست که نظر رهبری همواره حمایت از دولت‌ها بوده است گفت: به نظر می‌رسد رویکرد کمک کردن به دولت‌ها و همین طور دولت فعلی باید نهادینه شود؛ البته کمک کردن معنایش صرف حمایت نیست.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه در کنار حمایت، نقد هم می توان کرد، گفت: نقد مشفقانه، منصفانه، و مدلل، برای اصلاح امور می‌تواند وجود داشته باشد.

جلالی تصریح کرد: به نظر می‌رسد بعضی از نقدهایی که وجود دارد نقدهای منصفانه‌ای نیست و باید در رویکرد آنها تغییراتی اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه کارهای مثبت دولت و دولتمردان باید دیده شود گفت: مواضع باید همواره مواضعی بر اساس دلسوزی و اصلاح امور باشد. امروز مشکلاتی در زمینه‌های مختلف اقتصادی وسرمایه‌گذاری و هدفمندی یارانه‌ها و بحث مسائل خارجی وجود دارد اما در کنار همه اینها علاوه بر امید، توان هم داریم.

جلالی با تاکید بر اینکه اگر نیرو و توان خود را در کنار هم قرار دهیم می‌توانیم موفق باشیم اظهار کرد:‌ اگر قرار باشد مرتب یکدیگر را تضعیف کنیم و توانمان را در خدمت تضعیف یکدیگر قرار دهیم طبعا از کارهای اصلی بازمی‌مانیم و در حالی که باید دست به دست یکدیگر داده و کارهای اصلی را دنبال کنیم.

انتهای پیام

کد N292469

وبگردی