آفتاب
مطهری در جمع خبرنگاران:

حجاب استاندارد معرفی شود/ نیروی انتظامی در زمینه ناهنجاری‌های سیاسی و روانی ورود کند

حجاب استاندارد معرفی شود/ نیروی انتظامی در زمینه  ناهنجاری‌های سیاسی و روانی ورود کند

مردم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی دولت در زمینه حجاب و عفاف در بعد عملی ضعیف عمل کرده است گفت: باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه معاون وزیر کشور در امور اجتماعی در حاشیه نشست شورای اجتماعی که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد دولت در زمینه عفاف و حجاب گفت: دولت در ریشه یابی و پیدا کردن راههای اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملکرد خوبی داشته است اما در بعد عملی گاهی ضعیف عمل کرده است

وی با تاکید بر اینکه باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود ادامه داد: به عنوان مثال مانتو نباید بالای زانو باشد و صدا و سیما هم باید در این زمینه کمک کند تا مردم حجاب استاندارد را بشناسند.

مطهری افزود: خیلی از خانمها و آقایان نمی دانند که بد حجاب هستند و اگر حجاب استاندارد معرفی شود و کاستی ها آشکار شود خیلی از خانمها و آقایان جز گروه بدحجاب قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: اگر در زمینه عفاف و حجاب فعالیت مناسبی داشته باشیم 50 درصد مشکل حل می‌شود به استثنای برخی نا هنجاری هایی که می تواند ریشه سیاسی و روانی داشته باشد و نیروی انتظامی نیز در این زمینه می تواند ورود کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تمام عملیاتی کردن حجاب و عفاف تنها وظیفه دولت است گفت: خیر قطعا این‌گونه نیست بیش از 90 درصد موضوع کار فرهنگی است که باید انجام گرفت که دولت تنها وظیفه اجرایی آن را بر عهده دارد.

 

کد N291079

وبگردی