آفتاب
فردا برگزار می شود؛

همایش مدیران سازمان پزشکی قانونی در چهارمحال و بختیاری

همایش مدیران سازمان پزشکی قانونی در چهارمحال و بختیاری

بیست و نهمین همایش فصلی مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور با شعار ارتقای فرهنگ خدمت رسانی با مدیریت جهادی سه شنبه - 30 اردیبهشت ماه - در استان چهار محال و بختیاری آغاز بکار می کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این همایش که به مدت سه روز در شهرستان شهر کرد با حضور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و معاونین و مدیران این سازمان برگزار می‌شود، مباحثی همچون ترسیم نقشه جامع معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان، ارائه گزارش ادارات کل فناوری اطلاعات و تحول اداری، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و حفاظت و اطلاعات مطرح خواهد شد.

ارائه گزارش حوزه معاونت آموزش و پژوهش و مرکز تحقیقات، گزارش نتایج بررسی صورت جلسات کمیسیون‌های پزشکی سازمان و ارائه نکاتی در امور حقوقی و تخلفاتی از برنامه‌های روز دوم همایش مدیران است.

در روز سوم نیز در خصوص استقرار سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور، پیش‌نویس بازنگری دستور‌العمل معاینات و آزمایش‌های لازم در خصوص موارد ارجاعی مرتبط با قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست یا بدسرپرست، دستور‌العمل اقدامات پزشکی قانونی در حوادث دسته‌جمعی انسان ساخت و نتایج بررسی گزارشات صحنه جرم و جوازهای دفن در سال 92 مطالبی ارائه می شود.

دیدار رییس سازمان با استاندار و‌ حضور در جلسه شورای قضایی استان، همچنین دیدار با کارکنان و بازدید از پروژه اداره کل استان از برنامه‌های حاشیه ای این همایش سه روزه است.

انتهای پیام

کد N290842

وبگردی