آفتاب
طلا در گفتگو با مهر:

تهران 7000 معتاد خیابانی دارد/ احداث کمپ های نگهداری معتادان در چهار گوشه پایتخت

تهران 7000 معتاد خیابانی دارد/ احداث کمپ های نگهداری معتادان در چهار گوشه پایتخت

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در جلسه با مسئولان استانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، مسئولان بهداشت و درمان و سازمان فنی و حرفه‌ای برای بررسی راهکار های ساماندهی 7000 معتاد خیابانی در تهران گفت: در این جلسه مقرر شد شهرداری تهران 4 مرکز نگهداری معتادان را در 4 گوشه شهر تهران هر کدام با ظرفیت خدمت رسانی به 1500 بیمار راه اندازی کند.

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در مورد جلسه مجمع نمایندگان تهران که با حضور جمعی از مسئولان استانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، مسئولان بهداشت و درمان و سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد گفت: حدود یک سال و نیم است که برای بررسی موضوع معتادان ناهنجار خیابانی جلسات مجمع به صورت متداول برگزار می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تهران 7000 معتاد خیابانی وجود دارند که باید غربالگری شوند، در مرکز شفق معتادان خیابانی، اتباع بیگانه و افرادی که چندین بار در این مرکز نگهداری شده اند جدا می شوند. و کسانی که برای اولین و دومین بار به این مراکز راه یافته اند به مراکز درمانی فرستاده می شوند.

وی ادامه داد: بیمارستان اخوان یکی از مراکزی است که هم اکنون 300 معتاد در آن مستقر هستند و در صورت افتتاح فاز سوم و چهارم ظرفیت خدمت رسانی به 3000 نفر را خواهد داشت.

طلا تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری 4 مرکز نگهداری معتادان را در 4 گوشه شهر تهران هر کدام با ظرفیت خدمت رسانی به 1500 بیمار راه اندازی کند.

وی ادامه داد:مقرر شد استانداری تهران و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای بازسازی کمپ شفق همکاری کنند.

کد N290630

وبگردی