آفتاب

یوز 10 دلاری روی پیراهن تیم‌ ملی/دفاع از یوزپلنگ آسیایی با طرح یوزپلنگ آفریقایی!

یوز 10 دلاری روی پیراهن تیم‌ ملی/دفاع از یوزپلنگ آسیایی با طرح یوزپلنگ آفریقایی!

حاشیه های پیراهن تیم ملی تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هنوز حواشی انتقادات سرمربی و بازیکنان تیم ‌ملی کشورمان به کیفیت لباس‌های تدارک دیده شده برای تیم ‌ملی در جام‌ جهانی پایان نیافته که بحث طراحی این لباس‌ها به سوژه‌ای تازه تبدیل شده است. طراحی‌ای که از ابتدا هم مشخص بود از سوی شرکت تولید کننده هیچ‌ گونه وقت و انرژی‌ای صرف آن و کلاً پیراهن ویژه ایران برای حضور در جام‌ جهانی نشده است و شرکت آل‌اشپورت دو طرح جدید شرکت خود را که در اختیار تیم‌های محلی آلمان (!)، بانوان و حتی نونهالان در این کشور قرار داده را به عنوان دو طرح پیراهن ایران در جام‌ جهانی معرفی کرده! و تنها چیزی که پیراهن ملی ایران را از پیراهن‌های ساده این شرکت متمایز می‌کند، طرح یوزپلنگ آسیایی است که قرار بود به درخواست ایران روی پیراهن‌ها حک شود و جالب اینکه شرکت تولید کننده نتوانست از همین آزمون ساده نیز سربلند خارج شود.

بنا بر افشاگری‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر، مشخص شده که طرح یوزپلنگ روی پیراهن تیم‌ ملی نه از سوی شرکت تولید کننده و نه از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان طراحی نشده است و این طرح به بهای 10 دلار از یک سایت اینترنتی دانلود شده و روی پیراهن ملی کشورمان قرار گرفته و شگفت‌آور اینکه این طرح اصلاً متعلق به یوز آسیایی نبوده و تیم ‌ملی که با شعار حمایت از یوزپلنگ آسیایی راهی جام ‌جهانی خواهد شد، روی پیراهن خود چهره یک یوزپلنگ آفریقایی را حک کرده است!

همه اینها باعث شده تا تعداد بسیاری از هموطنان کشورمان با مراجعه به شبکه اجتماعی این شرکت تولید کننده، انتقادات خود از این اقدام آنها را اعلام کنند و البته خواندن پاسخ شرکت آل‌اشپورت به این انتقادات نیز خالی از لطف نیست.

آل‌اشپورت: فدراسیون ایران باید فرق یوز آسیایی و آفریقایی را می‌دانست

شرکت آل‌اشپورت آلمان در پاسخی رسمی به انتقادات ایرانی‌ها به خاطر طراحی پیراهن تیم ‌ملی ایران روی فیس‌بوک خود نوشت: نقش طرح یوزپلنگ آسیایی روی پیراهن تیم ‌ملی خواسته ایرانی‌ها بود و این طرح از سوی فدراسیون فوتبال ایران تهیه شده و این طور نیست که ما آن را از اینترنت خریداری کرده باشیم. این طرحی بود که از سوی فدراسیون ایران تأیید شد و ما فکر می‌کردیم خود آنها بین یوزپلنگ آسیایی و آفریقایی فرقی قائل شوند!

 

251 41

کد N289817

وبگردی