آفتاب
نعیمی‌رز به ایسنا خبر داد

لاریجانی گزینه ریاست فراکسیون رهروان/لیست مشترک دو فراکسیون شایعه است

لاریجانی گزینه ریاست فراکسیون رهروان/لیست مشترک دو فراکسیون شایعه است

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه علی لاریجانی تنها گزینه این فراکسیون برای ریاست سومین سال مجلس نهم است، گفت که نظر اکثریت اعضای فراکسیون این است که تغییراتی در ترکیب اعضای هیأت رئیسه ایجاد شود.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت فردا صبح پیش از برگزاری جلسه علنی، جلسه فوق‌العاده‌ای را برای رایزنی پیرامون انتخابات هیأت رئیسه سومین سال مجلس نهم برگزار می‌کنند.

وی افزود: آنچه مسلم است تنها گزینه این فراکسیون برای ریاست مجلس آقای علی لاریجانی است و این اتفاق‌نظر وجود دارد که ایشان مجدد برای ریاست ابقا شوند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد نظر اعضای فراکسیون در خصوص سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس گفت: گزینه‌های مختلفی برای کاندیداتوری سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس در فراکسیون مطرح است حتی این فکر نیز وجود دارد که نواب رئیس جابجا شوند.

نعیمی‌رز همچنین با تاکید بر اینکه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت لیست مستقلی برای انتخابات هیأت رئیسه ارائه می‌کند، گفت: شایعاتی مطرح شده که دو فراکسیون اقلیت و اکثریت اصولگرایان مجلس لیستی برای انتخاب هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌کند که این موضوع صحت ندارد و شدنی نیست.

انتهای پیام

کد N289754

وبگردی