آفتاب

جدیدترین وقف هموطنان

جدیدترین وقف هموطنان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان از ثبت موقوفه جدیدی به ارزش بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان از ثبت موقوفه جدیدی به ارزش بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

ساختمانی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در اردستان وقف ساخت حسینیه شد

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی اظهار کرد: خیری نیک‌اندیش شش دانگ از عرصه و اعیان ملک خود را به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال وقف کرد.

وی تصریح کرد: عباس عظیمیان ملک خود را با مساحت 109 مترمربع با نیت ساخت حسینیه وقف نموده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان ادامه داد: این ملک دارای زیرزمین است که به منظور ساخت آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمینی به مساحت 774 متر مربع در تفرش وقف کمک به نیازمندان شد

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تفرش از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان با نیت خیرات و مبرات و کمک به نیازمندان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی با اشاره به اهمیت وقف در جامعه گفت: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی در این زمین فعال هستند و خیرین و نیکوکاران تفرشی نیز در این امر یار و یاور محرومین هستند.

وی با اشاره به اینکه این موقوفه، زمینی به مساحت 774 مترمربع است، ادامه داد: این موقوفه در روستای طاد از توابع شهرستان تفرش، زمینی به ارزش یک میلیارد ریال است.

حسینی بیان کرد: این موقوفه توسط جواد شاهوردیان و فاطمه فرهودی با نیت و مصرف این موقوفه برای خیرات و مبرات مطلقه وقف شده است.

انتهای پیام

کد N287421

وبگردی