آفتاب

صلاحی: تیم مذاکره‌کننده تاکنون روند درستی را طی کرده است

صلاحی: تیم مذاکره‌کننده تاکنون روند درستی را طی کرده است

نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: تلاش 1+5 ورود به مسائل حاشیه‌ای است.

عباس صلاحی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، درخصوص نتایج نشست اخیر ایران و 1+5 با اشاره به اینکه رفتار غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای گواه زیاده‌خواهی آنهاست، گفت: با سفری که خانم اشتون به ایران داشت و مسائلی که پس از آن در خصوص حقوق بشر و موشک‌های بالستیک مطرح شد، انتظار می‌رفت که طرف مذاکره‌کننده چنین رفتار و عملکردی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: طرف غربی و گروه 1+5 در تلاش هستند که مسائل حاشیه‌ای را وارد مذاکرات کنند و با این حواشی مذاکرات را با چالش مواجه کنند که این نوع اقدام به هیچ عنوان اخلاقی و قابل قبول نیست.

صلاحی گفت: خوشبختانه چیزی که از تیم مذاکره‌کننده شاهدیم نشان از آن دارد که به هیچ عنوان اصول خود را زیر پا نخواهند گذاشت و ما با رعایت خطوط قرمز در حرکت هستیم.

وی اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده تاکنون روند درستی را طی کرده است و باید دقت داشته باشد که در مقابل زیاده‌خواهی غربی‌ها باج ندهد تا با چالش جدید مواجه نشود و در راستای خط‌مشی مشخص شده گام بردارد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان عقب‌نشینی ایران در مذاکرات را عامل جلو آمدن غربی‌ها دانست و افزود: باید براساس اصولی که مسئولان و رهبری تعیین کرده‌اند حرکت کنیم و با این رویه قطعاً جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

انتهای پیام

کد N287098

وبگردی