آفتاب

رجایی: از تکنولوژی فرار نکنیم، بر آن سوار شویم

رجایی: از تکنولوژی فرار نکنیم، بر آن سوار شویم

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده مطلوب از سیستم‌های مخابراتی درآمد ملی کشور را افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، عباس رجایی در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت مخابرات با اشاره به این‌که «طی سال‌های اخیر کارهای بزرگی در حوزه آی‌. تی در کشور انجام شده است» اظهار کرد: در این حوزه می‌توان کارهای بیشتری را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر می توان انجام داد.

وی با بیان این‌که «سرعت اینترنت در کشور محدود است» تاکید کرد: باید با استفاده از تکنولوژی بتوان این مشکل را در سطح جامعه کاهش داد.

وی با اشاره به این‌که «نباید از تکنولوژی فرار کنیم بلکه باید سوار بر تکنولوژی باشیم» ادامه داد: در دهکده جهانی که امروز هستیم باید درصد استفاده از تکنولوژی را در جامعه بالا ببریم تا شاهد کاهش معضلات در سطح جامعه باشیم.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «بیش از یک میلیون و 500 هزار تلفن همراه اعتباری و دائمی در استان وجود دارد» افزود: این امر نشان دهنده کارهای جدی و زیربنایی است که طی سال‌های اخیر در استان انجام شده است.

وی در ادامه بازنشستگان را گنجینه‌ای بزرگ برای جامعه دانست و افزود: متأسفانه در حوزه اجرایی کشور نگاهی برای استفاده از توانمندی بازنشستگان وجود ندارد. بازنشستگان سفیران کارآفرینی در جامعه هستند که باید از توانمندی‌های آنان در بخش‌های خصوصی استفاده کنیم. باید از این فضا بهره برده و بتوانیم با استفاده از بازنشستگان در بخش خصوصی، شاهد ایجاد بخش خصوصی قوی در قسمت‌های مختلف کشور باشیم.

انتهای پیام

کد N286608

وبگردی