آفتاب

گرفتاری دست کارگر در دستگاه تزریق پلاستیک

گرفتاری دست کارگر در دستگاه تزریق پلاستیک

با تلاش آتش‌نشانان، دست کارگری که بین قالب و دستگاه تزریق پلاستیک، گیر کرده بود آزاد کردند.

به گزارش سرویس حوادث ایسنا، به دنبال تماس کارگران یک کارگاه تزریق پلاستیک با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 56 و گروه امداد و نجات 10 را ساعت 7:20 دقیقه صبح امروز به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت شهرک حکیمیه، خیابان سازمان آب، خیابان پنجم شیدایی حرکت کردند.

ناصر قندهاری رئیس ایستگاه 56 که در محل حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد، در یک کارگاه تزریق پلاستیک، کارگری 52 ساله به نام محمود-س در حال تعویض قالب دستگاه بود که به علت نامعلوم، قالب مهار شده توسط جرثقیل دستی، رها شده و دست وی بین قالب و بدنه دستگاه گیر کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به سه گروه تقسیم شدند که گروه اول اقدامات درمانی اولیه را برای فرد مصدوم انجام داده و گروه دوم نیز با استفاده از تیفور، قالب را بر روی جرثقیل مهار کردند و گروه سوم نیز با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، دست کارگر را پس از حدود یکساعت تلاش از درون قالب آزاد کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

قندهاری در خاتمه گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و دادن تذکرات لازم به مسئولین و کارگران کارگاه به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام

کد N285789

وبگردی