آفتاب
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

متولیان فرهنگی، جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه ‌کنند

متولیان فرهنگی، جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه ‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ‌و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه "دشمن با جنگ نرم به دشمنی با جوانان برخاسته است"، ‌گفت: متولیان فرهنگی کشور جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ‌واکسینه ‌کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری در جمع مدیران بنیاد تعاون‌ با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت‌های فرهنگی در شهرک‌های مسکونی وزارت ‌دفاع، هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی را از اهم امور برشمرد‌.‌

وی در ادامه با بیان اینکه "دشمن با جنگ نرم به دشمنی با جوانان ایران اسلامی برخاسته است"، افزود: فعالیت‌های فرهنگی دشمنان یا همان تهاجم فرهنگی‌ برای نسل سوم و چهارم ‌کشورمان طراحی شده، ‌بنابراین ‌وظیفه مدیران و متولیان فرهنگی است که با برنامه‌ریزی‌های جامع در مقابله این تهاجم، جوانان این مرز و بوم ‌را واکسینه ‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی، تاکید کرد: فعالیت‌ها باید با رویکرد معنویت افزایی و بصیرت‌افزایی اجرا شود تا سد محکمی در برابر حربه دشمنان ایجاد کند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی گوناگون طی سال‌های اخیر از جمله طرح بصیرت همسران، کارکنان ‌و فرزندان کارکنان وزارت دفاع‌، از متولیان فرهنگی وزارت دفاع خواست با آسیب‌شناسی دقیق از مخاطبین طرح، برنا‌مه‌های فرهنگی را متناسب با این آسیب‌ها طراحی و اجرا کرده و در جهت افزایش بصیرت در بین فرزندان و جوانان بیش از پیش تلاش کنند چراکه دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به بصیرت دینی، سیاسی و ‌اخلاقی جوانان است.

قندهاری‌ با اشاره به اجرای طرح تابستانی یاران ولایت فرزندان کارکنان ساکن در شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع، خواستار اجرای برنامه‌های هدف‌دار و جذاب با محوریت مسائل دینی و مذهبی در این خصوص شد‌.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنان خود‌ طرح شبکه فرهنگی خواهران با عنوان « طرح حضرت معصومه(س)» را یکی از ظرفیت‌های مناسب در شهرک‌های مسکونی دانست و بر تقویت و توسعه این طرح تأکید کرد‌.

‌وی در پایان با اشاره به طرح تهیه شده با عنوان شهرک‌های اسلامی‌، نهادینه‌سازی آن در شهرک‌های مسکونی زیر پوشش بنیاد تعاون وزارت دفاع را امری مهم دانست‌.‌

انتهای پیام

کد N285720

وبگردی