آفتاب

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت سالروز یوم النکبه

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت سالروز یوم النکبه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت سالروز یوم النکبه در بیانیه ای اعلام کرد که برای یادآوری اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، پرچم رژیم صهیونیستی را در دانشگاه های سراسر کشور به آتش خواهند کشید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایرانم(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

شصت و شش سال از صدور قطعنامه ننگین سازمان ملل متحد در خصوص تقسیم فلسطین بین اعراب و اسرائیل و تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی گذشته است و صفحه‌ای دیگر از قطعنامه‌های تبعیض‌ آمیز سازمان ملل ورق می خورد. خاطرات تلخ یک ملت آواره و ستم دیده بار دیگر زنده می شود و در کنار آن تجاوزات، ح

ملات، بازداشت‌ها و سرکوب روزانه این ملت برتلخی این خاطرات می‌افزاید. اگر چه خوی وحشی گری رژیم حرام زاده صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست ولی به تنهایی نمی‌توان صهیونیست‌ها راعامل توطئه، اشغال و آوارگی ملت فلسطین دانست. بلکه باید این حقیقت را درنظر گرفت که اشغال سرزمین فلسطین نتیجه همکاری تمامی سردمداران نظام سلطه در زمان قیمومیت انگلستان بر فلسطین و کوتاهی حاکمان خائن کشورهای عربی و اسلامی در آن مقطع تاریخی بوده است. همه دردمندان عالم اسلام امروز واقفند که اگر سستی، ضعف و چند دستگی کشورهای عربی و اسلامی در آن برهه ی حساس نبود، ما اکنون شاهد دردناک‌ ترین واقعه تاریخ یعنی مسئله اشغال فلسطین و آوارگی این ملت مظلوم و شهادت ده ها هزار جوان و نوجوان و کودک نبودیم.

هرچند صهیونیست ها "روزنکبت" را جشن می گیرند و از تشکیل رژیم جعلی شان خوشحالند ولی بدانند پس لرزه های "بیداری اسلامی" و"مقاومت اسلامی " به زودی اساس موجودیت نامشروعشان را از صفحه ی روزگار محو خواهد کرد و در آینده ای نزدیک به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد. جنگ 33روزه با حزب الله لبنان، جنگ22روزه با مقاومت اسلامی فلسطین وآزاد سازی مزارع اشغالی شبعا، تنها نشانه هایی از وعده الهی است که می فرماید : "ان الباطل کان زهوقا".

آن عده که فکر می کنند مساله فلسطین دعوای دو قوم همسایه است و به ما ربطی ندارد نیز بدانند دانشجویان انقلابی لحظه ای از آرمان رهبر کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص استکبار ستیزی و مقابله با صهیونیسم از پای نخواهند نشست و همواره پیگیر احقاق این فتوای تاریخی ایشان هستند که فرمودند: "اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود."

قابل ذکر است جهت یادآوری اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، روز شنبه مورخه 27 اردیبهشت1393 پرچم منحوس رژیم صهیونیستی در مقابل مساجد دانشگاه های سراسر کشور بعد از نماز ظهر و عصر به دست دانشجویان انقلابی به آتش کشیده خواهد شد.

انتهای پیام

کد N285719

وبگردی