آفتاب

دروازه‌بان بوسنی: برای کسب تجربه به برزیل می‌رویم

دروازه‌بان بوسنی: برای کسب تجربه به برزیل می‌رویم

دروازه‌بان تیم ملی بوسنی می‌گوید: ترسی از حضور در جام جهانی ندارد. او همچنین عنوان کرد این تیم برای کسب تجربه به برزیل خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2014 یکی از حریفان ایران است. این تیم در اولین دیدار خود باید با آرژانتین دیدار کند.

آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان تیم ملی بوسنی درباره شرایط این کشور برای حضور در بیستمین دوره جام جهانی گفت: ما اولین حضورمان را در جام جهانی تجربه می‌کنیم و برای کسب تجربه به برزیل خواهیم رفت. تیم ما در گروه سختی قرار گرفته و تلاش می‌کنیم که در اولین حضورمان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. بوسنی تیم ناشناخته‌ای برای تیم‌های دیگر است و این امتیاز خوبی برای تیم ما محسوب می‌شود.

دروازه‌بان تیم ملی بوسنی در ادامه گفت: ترسی از رویارویی با حریفان‌مان در جام جهانی نداریم چرا که ما اولین حضورمان را در جام جهانی تجربه می‌کنیم و فشاری روی ما برای موفقیت در جام جهانی وجود ندارد. شرایط آرژانتین نسبت به بقیه تیم‌ها متفاوت است. آن‌ها تیمی مدعی در جام جهانی هستند. ما برای صعود از گروه‌مان در جام جهانی باید با ایران و نیجریه پیکار کنیم.

بوسنی و هرزگوین در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 در ورزشگاه شهر ریودوژانیرو با آرژانتین دیدار می‌کند. سپس در دومین دیدار با نیجریه پیکار خواهد کرد و در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود، با ایران بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N284467

وبگردی