آفتاب

باهنر: تغییر معناداری در هیأت رئیسه مجلس بوجود نمی‌آید

باهنر: تغییر معناداری در هیأت رئیسه مجلس بوجود نمی‌آید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعامل میان دولت و مجلس، اظهار کرد: برای ایجاد تعامل خوب میان دولت و مجلس، هم وزرا نباید زود ناراحت شوند و هم اینکه نمایندگان نباید سخت‌گیری زیادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا باهنر در حاشیه مجمع عمومی سالانه حزب اسلامی ایران زمین، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "مسأله ائتلاف اصولگرایان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟" گفت: ائتلاف همیشه در مسیر و در حال حرکت است.

وی در برابر این پرسش که "آیا برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس کاندیدا می‌شوید؟" با بیان اینکه "من کاندیدا هستم"، پاسخ داد: قاعدتاً برای هیأت رئیسه افراد زیادی کاندیدا می‌شوند ولی تغییر معناداری در هیأت رئیسه بوجود نمی‌آید.

باهنر همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه "آیا در دیدار هفته گذشته جمعی از اصولگرایان با رئیس‌جمهور، حضور داشته‌اید؟" گفت: من همه‌جا حضور دارم.

در ادامه این پرسش مطرح شد که "آیا تعدد حضور وزرا در مجلس موجب از بین رفتن تعامل بین مجلس و دولت نمی‌شود؟" که باهنر با تاکید بر اینکه "ارتباطات مجلس با دولت باید قوی باشد"، تصریح کرد: یکی از وظایف وزرای کابینه، پاسخگویی به سوالات نمایندگان است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال اظهار کرد: ما از نمایندگان خواهش می‌کنیم که به وزرا سخت نگیرند و بگذارند که ایشان به کارهای خود برسند اما معتقدیم که این تعامل نباید قطع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به تعامل خوب میان دولت و مجلس، هم وزرا نباید کم‌تحمل باشند و زود ناراحت شوند و هم اینکه نمایندگان نباید سخت‌گیری کنند.

انتهای پیام

کد N284128

وبگردی